نظر امام جمعه دیشموک در مورد فرمانده سپاه کهگیلویه و خدمات سپاه در دیشموک
نظر امام جمعه دیشموک در مورد فرمانده سپاه کهگیلویه و خدمات سپاه در دیشموک
امام جمعه دیشموک حضور سپاه را در بخش دیشموک پُررَنگ دانست و گفت : بر طبق بیان مقام معظم رهبری که امر فرمودند ؛ نیروهای مسلح  نوامیس  جامعه هستند، مردم معتقد به سپاه و نیروهای امنیتی و نظامی هستند و آنها را دوست دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک امام جمعه دیشموک در جمع بسیجیان اظهار داشت : ولایتمداری سرهنگ پوربهشت نه تنها در حرف بلکه در عمل ثابت شده است و  سابقه ی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گویای انقلابی و ولایی بودن وی می باشد .

امام جمعه دیشموک حضور سپاه را در بخش دیشموک پُررَنگ دانست و گفت : سپاه بر طبق بیان مقام معظم رهبری که امر فرمودند ؛ نیروهای مسلح  نوامیس  جامعه هستند، مردم معتقد به سپاه و نیروهای امنیتی و نظامی هستند و آنها را دوست دارند .

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد : سپاه در بخش ما نه تنها در حوزه ی امنیت ؛ بلکه در موضوعات مختلف از جمله فرهنگی و عمرانی هم خدمات ارزنده ای را ارائه داد.

 

راوند با اشاره به اینکه در حوزه سِرتِنگ لیراب هیچ جاده ارتباطی نداشتیم گفت :به برکت سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ارتباطی آن رفع گردبد .

وی فعالیت های  دیگری از قبیل ایجاد سیل بندروستایی، آبیاری کشاورزی ،ساخت مساجد از جمله مسجد روستای گراب ،ساخت خانه عالمِ روستای گراب و سرغل،جاده های بین مزارع و عشایری و  مساعدت در ساخت مصلی نماز جمعه را از جمله خدمات سپاه و بسیج در منطقه برشمرد و گفت؛ قطعاً مردم بخش دیشموک قدردان سپاه و بسیج خواهند بود .

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ