اعتراف چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه/موحد پیروز انتخابات است
اعتراف چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه/موحد پیروز انتخابات است
چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبر دیشموک؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد را پیروز انتخابات دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر دیشموک اذعان داشت: بهترین گزینه در بین گزینه های کنونی سید محمد موحد هست و ایشان نسبت به دیگر رقباء آرای بیشتری دارند.

 

وی اذعان داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد یاران وفاداری دارد که قریب به نیم قرن کنار وی بودند و این آراء همیشه در سبد نماینده کنونی هست.

چهره شاخص اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: جذب آرای دیگر رقباء و برداشتن رای بیشتری نسبت به سایر رقباء از سبد آقای هاشمی پور دلیل دیگری بر این ادعاست.

 

ایشان متذکر شد: اکثر اصلاح طلبان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هم در طول تاریخ کنار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد بودند و طی این دو دور اخیر بیش از پیش از وی حمایت کردند که این امر هم در نوع خود نکته حائز اهمیت و تأثیرگذاری است تا نشان دهد نماینده کنونی همچنان نسبت به دیگر نامزدهای انتخاباتی پیشتاز و شانس اول پیروزی را دارد.

نکته مهمی دیگری که در این گفتگو مطرح گردید ؛ حمایت قاطع و همه جانبه ادارات، سازمانها و نهادها از سید محمد موحد بود که نسبت به دورهای اخیر پررنگ تر شد.

باید دید در روزهای آینده آیا اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد یا معادلات سیاسی به همین شکل پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ