ناترازی های کشور در دولت رئیسی به صفر رسید
ناترازی های کشور در دولت رئیسی به صفر رسید
فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکل آب سنندج افزود: یکی از مشکلات جدی مملکت آب خوزستان بوده که با اعتباری بیش از صدها هزار میلیارد تومان لازم بود که مشکل آب خوزستان حل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در دیشموک هدف از میز خدمت در دیشموک را رسیدگی به مشکلات مردم دانست و گفت: برپایی میز خدمت با هدف تسهیل ارائه خدمت و خدمات رسانی بهتر مدیران به مردم بخش دیشموک از سوی دستگاه‌های مختلف است که به صورت رو در رو مشکلات مردم شنیده و پیگیری شود.

 

موسوی با ارائه گزارش عمکلرد دولت به ناترازی های زیاد مملکت در زمان تحویل دولت به آقای رئیسی اشاره کرد و گفت: مشکل اساسی و فوق العاده مهمی که دولت رئیسی با آن مواجه شده بود بحث کرونا بود و اگر ما رشد اقتصادی کشور را به منزله نبض اقتصاد کشور در نظر بگیریم یعنی روح اقتصاد کشور را رشد اقتصادی ببینیم در واقع یک دولت بی جان و یا جسم بی روح و جانی تحویل آیت الله رئیسی شد.

 

عبدالعزیز موسوی بیان کرد: مشکلات اقتصادی آن زمان %۵- درصد بوده که این ناترازی ها و این کمبودها و مشکلات می‌توانست هر دولت دیگری را که پایگاه مردمی نداشته باشد از پا بندازد اما با کار جهادی و تلاش شبانه روزی دولت بسیاری از ناترازی ها حل شد و طبق آمار منابع رسمی رشد اقتصادی کشور به %۴+ رسید که انشاءالله شاهد آینده ای روشن در سال پیش رو هستیم و رشد اقتصادی دولت را به %۸+ خواهیم رساند.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکل آب سنندج افزود: یکی از مشکلات جدی مملکت آب خوزستان بوده که با اعتباری بیش از صدها هزار میلیارد تومان لازم بود که مشکل آب خوزستان حل شد.

 

وی افزود: ما به مرحله ای رسیدیم که بسیاری از ناترازی ها و ناهمواری ها به نقطه صفر رسیده و اکنون می‌خواهیم شروع کنیم و آثار عملکرد و اقدامات دولت را در سفره مردم ببینیم و اگر مردم صبور و علاقمند به نظام کمی تحمل داشته باشند انشاءلله در آینده شاهد گشایش های خوبی در روند زندگی مردم و مشکلات کشور در تمام حوزه ها خواهیم بود.

 

موسوی ضمن اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر روند عرضه انواع مخدر و مواد محرک و توهم زا را در جهان رو به افزایش دانست و گفت: حدود ۲۰۰ کشور جهان با جرم سازمان یافته مواد مخدر و روان گردان با سود خالص بسیار بالایی در حد ۴۰۰ تا ۵۰۰ ملیارد دلار در سال مواجه هستند. و قاچاقچیان با شبکه های بسیار پیچیده و روش ها و مسیرهای مختلفی برای سود آوری بیشتر از طریق اینترنت و راه های دریایی و راه های مختلف دیگر در تلاش هستند.

 

وی با اشاره به شناسایی ۱۱۲۷ نوع ماده روان گردان جدید در جهان افزود: افغانستان بزرگترین کشور تولیده کننده تریاک در جهان است که در سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش ۳۲ درصدی کشت خشخاش در این کشور بودیم.

 

موسوی تهاجم وسیع دشمنان را مسئله ای بسیار مهم ذکر کرد و گفت: ما شاهد بروز خسارتهای زیادی از جمله خسارتهای بهداشتی، بیماری های جسمی، روانی، بیماری های عفونی، مرگ و میر و خسارتهای اجتماعی که علت و سبب سایر بزهکاری ها مثل طلاق، همسر آزاری، قتل عمد، نزاع خشونت، جرائم منکراتی، جرائم مالی و اخراج موقت و دائم و بیکاری در کشورمان هستیم که تقریباً بنا و اساس همه اینها مصرف مواد مخدر است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ