میثاق نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با شهدا
میثاق نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با شهدا
به مناسبت هفته فراجا جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گلزار شهدا را عطر افشانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته فراجا گفت: ۱۳ تا ۱۹ مهرماه هفته فراجا نام‌گذاری شده که شعار امسال شهروند قانونمندار_ پلیس خدمتگزار است که در نخستین روز این هفته تجدید میثاقی با شهدا خصوصا شهدای اخیر فراجا برگزار شد.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: ارتباط رو در روی مردم با مسئولان فراجا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح های عمرانی از جمله پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر گچساران، ارائه خدمات مشاوره قضایی، اجرای طرح اقتدار پلیس و پدیده مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان و برگزاری همایش طلایه داران ترافیک از جمله برنامه‌های هفته فراجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سردار مصطفایی در پایان گفت: امنیت اتفاقی نیست و برای امنیت باید هزینه داد که در همین راستا شهدای زیادی را فراجا تقدیم کرده است، امسال ۵۱ شهید در سطح کشور تقدیم امنیت مردم شد که سه تن از این شهدای والامقام از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این مراسم گفت: پلیس نماد قانون‌مندی و نظام مندی، و امنیت را به درستی در جامعه حفظ کرده است.
هاشمی مهر افزود: نیرو‌های انتظامی نه تنها در امنیت بلکه در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری نیز دارای موفقیت‌های زیادی است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان عصای دست شورای تامین اقدامات زیادی انجام داده است ادامه داد: در اغتشاشات گذشته نیز نیروی انتظامی با مدیریت درست و به موقع موجب شد تا حادثه‌ای در استان رخ ندهد.
همچنین به همین مناسبت کارکنان نیروی انتظامی بخشی از خون خود را اهدا کردند.
نظیر چنین برنامه ای در دیگر نقاط استان هم برگزار شد.
انتها پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ