معدوم سازی بیش از یک تن مرغ تاریخ گذشته در دهدشت
معدوم سازی بیش از یک تن مرغ تاریخ گذشته در دهدشت
بازرسان دامپزشکی کهگیلویه در بازدید‌ از چهار فروشگاه زنجیره‌ای در شهر دهدشت بیش از یک تن مرغ کشتار روز تاریخ گذشته کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت: بازرسان کنترل بهداشتی دامپزشکی در بازدید‌ از مراکز عرضه مواد خام دامی از چهار فروشگاه زنجیره‌ای در شهر دهدشت بیش از یک تن مرغ غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

کرم اله کیانی نسب افزود: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جزو رسالت‌های اصلی دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: نظارت بر تولید، توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر عهده دامپزشکی است.
رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه ادامه داد: همچنین تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهمترین اهداف مجموعه دامپزشکی است.
کیانی نسب از مردم خواست به منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه موضوع را از طریق شماره ۱۵۱۲ اطلاع داده تا اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شود.
  • نویسنده : مالک آهنگ