مردم فهیم و قدرشناس کشورمان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند
مردم فهیم و قدرشناس کشورمان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند
امام جمعه دیشموک گفت : مردم قدرشناس میهن اسلامی با حضور دشمن شکن در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن بار دیگر به آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک بگویند و در تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب از این امانت و موهبت الهی با تمام توان حراست کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار تلاش دارند تا با سیاه نمایی و ناچیز جلوه دادن پیشرفت‌های کشور، مردم را از آینده مأیوس کنند، توطئه‌ای که بارها و بارها با حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف نظام خنثی شده است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال علاوه بر این که انسجام و وحدت ملی جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و پایبندی به اصول انقلاب را به اثبات می‌رساند باعث می‌شود تا توطئه و فتنه دشمنان به خودشان بازگشته و از آسیب رساندن به این نظام الهی مأیوس شوند.

امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: مردم فهیم و قدرشناس کشورمان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: دشمنان نظام بدانند که راه انقلاب به پشتوانه مردم همیشه در صحنه همچنان با قدرت و قوت ادامه داده و توطئه ها و فتنه ها خللی در عزم و اراده ملت و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام ایجاد نمی‌کند.

  • نویسنده : مالک آهنگ