قدردانی از تلاش‌های۱۰ساله امام جمعه‌ی قلعه‌رئیسی
قدردانی از تلاش‌های۱۰ساله امام جمعه‌ی قلعه‌رئیسی
جوانان شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا در پیامی از زحمات 10ساله صلواتی امام جمعه مردمی شهر قلعه رئیسی تقدیر و تشکر کردند‌.

به گزارش خبر دیشموک،   جوانان شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا در پیامی از زحمات ۱۰ساله صلواتی امام جمعه مردمی شهر قلعه رئیسی تقدیر و تشکر کردند‌.

متن این پیام به این شرح است:

امام جمعه محترم شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای اسماعیل صلواتی

 با سلام و صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام و با آرزوی سلامتی و طول عمر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «حفظه الله».

بی شک نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است؛ همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد.

بی تردید ائمه جمعه فرماندهان رزمگاه عرصه نماز هستند و با نظم و نظام مندی که به جماعت می بخشند و با عدالت و تقوایی که به آن آراسته بوده ، آن را به جمع تسری می بخشند و دژی محکم و پیوندی ناگسستنی میان مردم به وجود می آورند.

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج اسماعیل صلواتی؛ جوانان شریف و قدرشناس شهر قلعه رئیسی در طول سالیان گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه دانشمند و فرهیخته و دلسوز این شهر، بحمداله توفیقات معنوی بسیار و اثرات خیر بی شماری دیده و شنیده اند که مطمئناً در گنجینه دل های آنان به یادگار خواهد ماند.

بر خودمان لازم می‌دانیم که از زحمات شما که جهت پیشبرد اهداف معنوی و فرهنگی در طول مدتی که در شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا حضور داشتید به نوبه خود تشکر کنیم و انصافاً با روحیه جوانی و نشاط و مهربانی که داشتین به نحو مطلوب و شایسته جهت ترویج اهداف فرهنگی و گام های موثر برداشتید و خدمات ماندگاری از حیث فرهنگ و ترویج دین مبین اسلام در این شهر بجای گذاشتید ان شاءا… که مورد لطف و عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) واقع بشوید.

امیدوارم که در هر کجای ایران اسلامی جهت ترویج دین مبین اسلام حضور می یابید در پناه حضرت حق موفق و موید باشید و با تاسی از دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری جهت انجام اهداف معنوی و فرهنگی گام های موثری بردارید.

توفیقات روز افزون شما برادر بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

جمعی از جوانان انقلابی شهرقلعه رئیسی و بخش چاروسا

انتهای پیام/