قاچاق دام در مرز دیشموک به خوزستان / یک نفر دستگیر شد
قاچاق دام در مرز دیشموک به خوزستان / یک نفر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۴۷ راس دام قاچاق در بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرهنگ محمد موسوی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی اسفندان در بخش دیشموک با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک شده و از آن ۴۷ رأس دام قاچاق از نوع گوسفند کشف کردند.

وی ارزش تقریبی این دام‌ها را ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال دانست و ابراز داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه همچنین از کشف گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گازوئیل قاچاق با یک دستگاه خودروی باری در جاده دهدشت _ اسفندان مأموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی با هماهنگی مراجع قضائی با دایر کردن ایست بازرسی در این جاده و توقف این خودرو، ۸۰۰ گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۵ میلیون ریال کشف کردند.

موسوی افزود: در این راستا راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به کشف ۲۰۰ کیسه برنج ده کیلویی قاچاق با وزن ۲ تن از یک دستگاه خودروی وانت باری در این شهرستان، گفت: راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

موسوی تصریح کرد: در اقدامی دیگر، مأموران پاسگاه انتظامی اسفندان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز قاچاق را کشف کرده و در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ