ظرفیت بسیج پای کار تحقق شعار سال
ظرفیت بسیج پای کار تحقق شعار سال
سردار زارع کمالی گفت:بکارگیری تمامی امکانات انسانی و تجهیزاتی با راهبردهایی همچون شناخت ظرفیت‌ها با توجه به امکانات بومی استان نقش اصلی در اجرای شعار مهم امسال دارد.

به گزارش خبر دیشموک،   سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تحقق عملی شعار سال ضامن خودکفایی و عظت کشور در عرصه‌های مختلف است و در این زمینه همکاری مردم و مسئولان نیاز است اظهار کرد نامگذاری‌های سالانه مقام معظم رهبری بر اساس نیاز کشور و مردم و برای اجرای آن همه باید وظایف خود را انجام دهند.

وی با تبریک سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به مردم ولایتمدار، بابصیرت و صبور که با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب بار‌ها نشان داده‌اند بر اجرای شعار امسال تاکید کرد.

جانشین سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: موضوع تولید مهمترین رکن شعار‌های یک دهه اخیر مقام معظم رهبری است که به رغم همه تاکید‌های معظم‌له هنوز انتظارات در این امر محقق نشده که برای انجام این امر مهم در گام دوم انقلاب نیاز به یک اقدام انقلابی است.

زارع کمالی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم باید در کنار بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: بکارگیری تمامی امکانات انسانی و تجهیزاتی با راهبرد‌هایی همچون شناخت ظرفیت‌ها با توجه به امکانات بومی استان نقش اصلی در اجرای شعار مهم امسال دارد.

جانشین سپاه الغدیر گفت: از جمله این اقدامات استفاده از اقشار مختلف بسیج در راستای گفتمان‌سازی از طریق جهادتبیین و بکارگیری کارگروه‌های تخصصی بسیج در راستای ارائه شیوه و راهکار‌های مناسب با توجه به ظرفیت‌ها برای رشد از طریق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.