شوک به فوتبال دنیا و ایران / عربستانی ها چرا رفتند ؟
شوک به فوتبال دنیا و ایران / عربستانی ها چرا رفتند ؟
با خروج اتوبوس تیم‌های الاتحاد و سپاهان از ورزشگاه نقش جهان، بازی این دو تیم رسما لغو شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  ساعتی پیش و در حالی که قرار بود دو تیم سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند، همه چیز ناگهان تغییر کرد. ابتدا تیم عربستانی برای گرم‌کردن پیش از بازی وارد استادیوم نشد و سپس در حالی که ساعت شروع بازی هم سپری شد، خبر آمد که بازیکنان الاتحاد در حال ترک ورزشگاه هستند.

در همین حال بازیکنان سپاهان وارد ورزشگاه شدند و به سمت تماشاگران رفتند تا در میان بهت و حیرت هواداران سپاهان، از حضور آنها تقدیر کرده و به سوی رختکن و سپس اتوبوس خود بروند. این اعلام غیر رسمی خبر لغو بازی بود که با خروج دسته‌‌جمعی هواداران از ورزشگاه همراه شد.

این در حالی است که از زمان تاخیر در ورود بازیکنان الاتحاد به زمین، شایعات زیادی از سوی رسانه‌های ایرانی و عربستانی منتشر شد و حالا با لغو بازی این وضعیت تبدیل به یک موج‌خبری جدی و همه‌گیر شده است.

تحریریه “ورزش سه” اخبار اختصاصی و همچنین سایر شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد این رویداد بزرگ و ویژه را به صورت لحظه به لحظه پوشش می‌دهد:

 پوشش زنده خبری

تصاویر اختصاصی از لحظه ترک ورزشگاه نقش جهان توسط بازیکنان و اعضای تیم الاتحاد

1934580
1934579
1934578
1934577

عکس: وحید مومن زاده

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

شبکه خبر در زیرنویس خود اعلام کرد که داور بازی سپاهان، «پایان این بازی را به سود نماینده ایران اعلام کرد.»

1934569
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸

بیانیه رسمی ای اف سی در خصوص بازی امشب: دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد از گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳/۲۴ که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به دلیل شرایط غیرقابل پیشبینی لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر تعهد خود نسبت به تضمین ایمنی و امنیت بازیکنان، مسئولان مسابقات، تماشاگران و همه سهامداران درگیر تاکید می کند. این موضوع به کمیسیون های مربوطه ارجاع خواهد شد.

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷

نکته جالب در مورد لغو بازی سپاهان – الاتحاد این است که بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و با خرید بلیت ۲۰۰ هزار تومانی علاقه خود به تماشای این بازی را نشان داده بودند.

1934567
  • نویسنده : مالک آهنگ