شورای فرهنگ عمومی باید به یک قرارگاه تبدیل شود
شورای فرهنگ عمومی باید به یک قرارگاه تبدیل شود
رئیس جمهور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: این شورا باید بصورت یک قرارگاه عمل کند و مصوبات آن به صورت میدانی اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، رییس جمهور در این ویدئو کنفرانس اظهار کرد: مردم باید در فرهنگ عمومی و در تمامی مقاطع و بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، فرهنگ انضباطی و… مشارکت داشته باشند. رییسی اضافه کرد: برای یک اقدام موثر فرهنگی یک مدیر خوب و توانمند لازم هست، لذا مدیران باید با انگیزه و برنامه ریزی و با حداقل امکانات، اقدامات فرهنگی را خوب مدیریت و اجرا کنند.

 

در این نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه‌های استانی وشهرستانی فرهنگ عمومی افزود: تلاش شده درهمه استان‌ها برنامه‌هایی متناسب با فرهنگ آن مناطق برگزار شود.

 

سید مهدی اسماعیلی به کمبود اعتبارات فرهنگی اشاره کرد و گفت: تقریبا در همه استان‌ها با مشکل کمبود اعتبارات فرهنگی مواجه هستیم که این از دغدغه‌های ائمه جمعه استانهاست و نیاز است دولت توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. در این جلسه درخشان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از تامین زمین برای ساخت پردیس سینمایی در یاسوج خبرداد و گفت: درسفر وزیر فرهنگ و ارشاد به استان ۱۵۰۰ مترمربع زمین برای ساخت این مجموعه فرهنگی اختصاص داده و اقدامات اولیه آن انجام شده است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ