شهداء باید خط قرمز ما باشند/ فرزندانمان باید معرفت و آگاهی داشته باشند+تصاویر
شهداء باید خط قرمز ما باشند/ فرزندانمان باید معرفت و آگاهی داشته باشند+تصاویر
در مراسمی با حضور مردم و مسئولان یادواره شهید غلام اندخس در روستای درغک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام و المسلمین راوند در مراسم یادواره شهید  غلام اندخس در روستای درغک  اظهار داشت: یقیناً در این یادواره دعوت شدید و همه ما به این نیت که روز قیامت دست ما را خواهند گرفت، در این برنامه شرکت کرده و در این مسیر قدم بر میداریم.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید خاطرنشانکرد: اگر هدف خدا باشد، قطعاً آن هدف ارزشمند است، پس باید وصیت نامه ی شهید اندخس خوانده شود و با دید باز بنگریم که چرا آفریده شده ایم.

حجت الاسلام راوند ادامه داد : اگر می‌خواهیم بچه هایمان تربیت اسلامی داشته باشند، باید معرفت و آگاهی داشته باشند، مسیر زندگی آنها خون شهداء و اهل بیت عصمت و طهارت  و هدف داشته و هدف آن خداوند تبارک و تعالی باشد.

بخشدار دیشموک گفت : شهداء خط قرمز همه ما باید باشند و باید خدمتگزار خانواده های شهداء باشیم.

وی تصریح کرد: تقدیر می شود از مردمی که هر جا لازم بود حضور پیدا کردند،نمونه بارز شرکت در  انتخابات و مراسمات شهداست که سنگ تمام می گذارند.

علیرضا نوروزی خوب با اشاره به خاطره ای از شهید پذیرش، بیان کرد: شهداء می‌توانند الگو باشند ،حتی لحظه ای که تیر به پیشانی ایشان خورد، دوباره از همرزمان خود خواست تا بیشتر به سمت دشمن حرکت کنند و بجنگند.

بخشدار دیشموک حجم پروژه های در حال ساخت در روستای درغک را به فال نیک گرفت و گفت: این ساخت و سازها به معنای این هست که باید خدمتگزار مردم و پیرو خون شهدا باشیم و باید این راه را ادامه دهیم.

 

وی امام جمعه دیشموک را امتیاز خوب منطقه دانست و گفت : هیچگاه در مدت مسئولیت بخشداری من ، بحث و درخواست شخصی نداشتند و همیشه برای مردم و رفع مشکلات بخش پیگیر و صدای ذخایر انقلاب است.

انهتای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ