سیدمحمدموحد: عملیات اجرایی واریانت تنگ پیرزال در محور چرام-یاسوج بزودی آغاز می شود
سیدمحمدموحد: عملیات اجرایی واریانت تنگ پیرزال در محور چرام-یاسوج بزودی آغاز می شود
سید محمد موحد در بازدید از تنگ پیرزال گفت: این مسیر باتوجه به استقاده مردم کهگیلویه بزرگ و خوزستان، مسیری ملی است و ایمن سازی ان دردستور کارقراردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، امروز همراه با معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری، فرماندار چرام و معاون عمرانی  فرماندار کهگیلویه از نقاط حادثه خیز تنگ پیرزال بازدید نمودند.

در این بازدید سید محمد موحد اظهارداشت: متاسفانه به علت ناایمن بودن، حوادث زیادی در این مسیراتفاق افتاده و در تازه ترین اتفاق خانمی جان خود راازدست داد.

موحد گفت:باتوجه به استراتژیک بودن جاده دهدشت،چرام به باسوج از طریق سرفاریاب، ساماندهی این محور ار خواسته مردم کهگیلویه بزرگ و استان های مجاور مثل خوزستان است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.  وی تصریح کرد: برای برون رفت از این وضعیت،باید مشکل به شکل اساسی حل گردد.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: پروژه احداث واریانت نقاط حادثه خیز تنگ پیرزال را حذف می کند.  منتخب مردم کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: طبق رایزنی با مسئولان استان، هردو پل حادثه خیز تنگ پیرزال حذف می گردد.

 

وی تاکید کرد: انتظار می رود که دستگاه های ذیربط هرچه سریعتر نسبت به مشخص کردن پیمانکار و شروع عملیات اقدام کنند.

موحد گفت: برای پروژه واریانت تنگ پیرزال ۱۵ میلیاردتومان اختصاص یافته است.  موحد تاکیدکرد: شرکت گاز باید درچارچوب مسئولیت های اجتماعی به این مسیر توجه ویژه ای نماید.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ