روایت جالب مسوول شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد از درخواست کاندیداها
روایت جالب مسوول شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد از درخواست کاندیداها
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کهگیولیه و بویراحمد روایتی جالب از درخواست کاندیداها دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ نشست مشترک هیات های نظارت سراسر استان با حضور رئیس کل دادگستری، دبیر ستاد انتخابات، جانشین فرمانده انتظامی و معاون اداره اطلاعات استان  در سالن جلسات دانشگاه یاسوج برگزار شد.

میهمانان جلسه سخنان خود را در خصوص اهمیت انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات در سراسر کشور بویژه استان بیان کردند.

مهدی جوکار گفت: همکاری در بستر شورای نگهبان یک افتخار است و ما در این بستر به نوبه خود به نظام و انقلاب خدمت می‌کنیم.

رئیس هیات نظارت استان گفت: در برپایی یک انتخابات سالم و پرشور در کشور سهیم هستیم و همین که رهبری و مردم راضی باشند برای ما کافی است.

وی همچنین بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف پیش رو در انتخابات اسفند ماه تلاش برای اجرای قانون و تلاش برای مشارکت است و به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مسئله اصلی کشور بوده و باید مراقب بوده و توجه داشته باشیم این فرمان رهبری بر زمین نماند.

جوکار همچنین در بحث اجرای مُرِّ قانون با استناد به فرمایشات رهبری گفت: هیچ مصلحتی در انتخابات بالاتر از قانون و اجرای قانون نیست.

رئیس دفتر نظارت استان از چالش‌های انتخابات پیش رو را حضور و تکثر افراد نام برد و گفت: در همین خصوص اکثر افراد خود را برنده انتخابات می‌دانند و می‌گویند اگر شما خوب نظارت کنید ما حتما برنده انتخابات خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی از مواد قانونی در حوزه برگزاری انتخابات گفت: هیئت های نظارت ضمن احترام به همه نهادها و سازمانها و به خصوص در حوزه اجرایی، هیچ چیز را مهمتر از قانون نمی‌دانیم و در اجرای قانون به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و نباید آرمان گرا باشیم همین که بتوانیم به قانون عمل کنیم بهترین کار را انجام داده ایم.

جوکار گفت: باید سعی کنیم انتخابات را بدون از هر گونه حاشیه ای و با کمال آرامش برگزار کنیم و این آرامش را به شبکه ناظر و عوامل نظارتی انتقال دهیم و در همه کارها سعه صدر داشته باشیم.

وی در بحث بررسی صلاحیت‌ها نیز اشاره ای کرد و گفت: در این خصوص باید به رای و نظر شورای نگهبان اعتماد کنیم و در مقابل گلایه های مردم صبر داشته باشیم.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ