رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سفر دور دوم دولت
رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سفر دور دوم دولت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست‌های مردم در محل سامانه سامد در حال رسیدگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،؛مرادعلی پیوند در بازدید از سامانه سامد که محل رسیدگی به درخواست‌های مردمی است، اظهار داشت: مردم در سفر دور دوم دولت به استان درخواست‌های متعدد و متفاوتی داشتند که قابل پیش‌بینی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از ۶۰۰ نیرو از دستگاه‌های مختلف در سامانه سامد در حال ثبت درخواست‌های مردمی، تفکیک به تناسب درخواست‌ها و آماده سازی نامه‌ها برای ارجاع به دستگاه‌های مربوط است.

وی عنوان کرد: نیرو‌های حاضر در محل سامانه سامد در دو نوبت صبح و عصر در حال رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تفکیک آن‌ها هستند تا درخواست‌های مردم در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی عنوان کرد: بعد از ارجاع، پیگیری برای نتایج درخواست‌های ارجاع شده به دستگاه‌ها در حیطه وظایف سازمان بازرسی است که فرآیند یک ساله‌ای را طی می‌کند و امیدواریم بتوانیم حداکثر رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

پیوند با بیان اینکه آمار میزان درخواست‌های مردمی هنوز مشخص نشده، گفت: مردم درخواست‌های متعددی داشتند، اما طبق آنچه که مشاهده کردیم بیشترین درخواست‌های مردمی از دولت برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال است.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ