دیدار مجموعه قضایی و کلانتری “دیشموک” و “اسفندان” با امام جمعه
دیدار مجموعه قضایی و کلانتری “دیشموک” و “اسفندان” با امام جمعه
رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک به همراه فرمانده انتظامی شهر دیشموک و روستای اسفندان به مناسبت سالروز تشکیل اقامه نخستین نماز جمعه با امام جمعه دیشموک دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک به همراه سروان مرتضی فضیلت فر فرمانده انتظامی شهر دیشموک و استوارم دوم صدرالله بدرود فرمانده انتظامی روستای اسفندان به مناسبت سالروز تشکیل اقامه نخستین نماز جمعه با امام جمعه دیشموک دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند نماز جمعه را پایگاه امامت، ولایت، تقوا، و تربیت عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه نماد برجسته و شایسته انقلاب است و دعوت مردم به تقوا الهی بیان روایات اسلام و آشنایی مردم با دین و ولایت از برکات نماز جمعه است.

گفتنی است: مجموعه قضائی دیشموک در راس رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک و فرمانده انتظامی کلانتری دیشموک و روستای اسفندان از نیروهای باتجربه و مقتدر و باصلابت هستند و تا اینجای خدمت خویش موفق و خوب عمل کردند و  نظارت در حوزه‌های مختلف را به نحو احسن انجام دادند که عملکرد آنها مورد تقدیر است.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش دیشموک در این دیدار گفت: به مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی برخود لازم دانستیم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم و همکاری های همه جانبه ایشان در سطح بخش تقدیر و تشکر نمائیم.

لازم بذکر است؛ آيت‌الله طالقاني اين نماز جمعه را در بحبوحه درگيري‌هاي گروهكها به فرمان امام‌خميني (ره) براي ايجاد انسجام در بين مردم مسلمان ايران اقامه كرد.

در پایان از طرف مجموعه دستگاه قضایی بخش دیشموک و فرمانده انتظامی دیشموک و اسفندان با هداء لوح سپاس از زحمات امام جمعه دیشموک تقدیر و تجلیل شد‌.

  • نویسنده : مالک آهنگ