دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در کهگیلویه
دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متظاهر در سطح نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متظاهر در سطح نقاط آلوده این شهرستان خبر داد و در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد که عمدتاً توسط معتادان تابلو رخ داده و این‌که از طرفی چهره ناشایستی در این ایام به شهر بخشیده‌اند لذا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری تعدادی از یگان‌های انتظامی اقدام به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح نقاط آلوده شهرستان کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پس از غربالگری با هماهنگی مرجع قضایی به اردوگاه‌های اجباری ترک اعتیاد معرفی شدند.

 

موسوی با اشاره به این‌که پرونده برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند،  مشارکت مردم در تولید امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ