دستور یک فرماندار به مدیران شهرستانی/ هیچ مدیری در نوروز حق استفاده از مرخصی را ندارد
دستور یک فرماندار به مدیران شهرستانی/ هیچ مدیری در نوروز حق استفاده از مرخصی را ندارد
فرماندار گچساران گفت: هیچ مدیری در ایام نوروز حق استفاده از مرخصی را ندارد و اگر فوریتی برای رفتن به مرخصی مدیر یک دستگاه اجرایی پیش آمد باید با فرمانداری هماهنگی لازم را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر باید امکانات لازم را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در گچساران فراهم کنند.

 وی بیان کرد: در بیست و پنجم اسفند ماه جاری مانوری جهت آمادگی هر چه بیشتر دستگاههای خدمات رسان در گچساران برگزار خواهد شد.

 

 فرماندار گچساران تصریح کرد: در خصوص تامین غذا نیروهای کشیک امنیتی و دیگر نیروهای ستاد خدمات سفر مستقر در شهرستان انتظار می رود شرکت نفت همکاری لازم را انجام دهد.

 دیهیم خوب عنوان کرد: جا دارد از مدیرانی که به سرعت برای رفع مشکلات پیش آمده مربوط به خود اقدام می کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن آغاز تعطیلات نوروزی باید مشکل روشنایی بلوار ها و خیابان ها هر چه زودتر برطرف شود.

 

 دیهیم خوب با اشاره به اینکه هیچ مدیری در ایام نوروز حق استفاده از مرخصی را ندارد بیان کرد: اگر فوریتی برای مدیر یک دستگاه اجرایی پیش امد باید با فرمانداری هماهنگی لازم را انجام دهد.

 وی افزود: برای اسکان مسافران ۲۸ مدرسه شهری و دو مدرسه روستایی در غالب ۲۶۳ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی از سوی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، که بیست و پنجم اسفند ماه آنها را به ستاد خدمات سفر در این شهرستان تحویل خواهند داد.

خردمند رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی، گردشگری گچساران در این جلسه عنوان کرد: در ورودی و خروجی این شهرستان با همکاری هلال احمر چادر هایی از جمله خیمه نماز برپا خواهد شد.

 وی بیان کرد: هر ساله در ورودی شهر سیاه چادر عشایری به همراه صنایع دستی و غذاهای سنتی برای آشنایی هرچه بیشتر مسافران و گردشگران با رسوم و سنت های شهرستان و استان دایر می شود.

 خردمند ادامه داد: انتظار می‌رود که هرچه زودتر مشکل آب و برق مرقد بی بی حکیمه برطرف شود تا زائران با مشکل برخورد نکنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

  • نویسنده : مالک آهنگ