در حال ساخت بودن حدود ۹ هزار واحد مسکن در کهگیلویه
در حال ساخت بودن حدود ۹ هزار واحد مسکن در کهگیلویه
موسوی گفت: سهم شهرستان کهگیلویه از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۱۰ هزار وحد مسکونی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد پیشرفت خوبی دارد.
عبدالعزیز موسوی تعداد متقاضیان ثبت نام شده در این طرح را ۹ هزار و ۵۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون برای سه هزار و ۶۵۲ نفر پرونده تشکیل شده است.
موسوی با بیان اینکه با همکاری ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه به هزار و ۵۸ متقاضی زمین واگذار شد اضافه کرد: برای ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب و تاکنون هزار و ۶۲۰ نفر سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را پرداخت کرده اند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه نسبت به دیگر مناطق استان با سرعت بیشتری در حال اجرا است ادامه داد: تاکنون ۱۴۴ واحد در مرحله فنداسیون، ۷۱ واحد دیوار چینی، ۷۱ واحد سقف و ۴۸ واحد ۲ طبقه آماده بهره برداری است.
موسوی با بیان اینکه در۲ نقطه از شهرستان زمین برای توسعه طرح نهضت ملی مسکن تهیه شده است گفت: در سفر دوم هیات دولت به استان این طرح سه هکتاری برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن کلنگ زنی می‌شود.
موسوی افزود:در مجموع هشت هزار و ۹۲۵ واحد در حال اجرا که نسبت به سهم سالانه ۱۰ هزار واحد وضعیت خوبی است.
انتهای یپام /
  • نویسنده : مالک آهنگ