خبر خوش / پروژه ی مهمی که در دوران موحد تکمیل و به سرانجام خواهد رسید
خبر خوش / پروژه ی مهمی که در دوران موحد تکمیل و به سرانجام خواهد رسید
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳، گاز همه نقاط هدف در استان تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ بهادر با عنوان اینکه تاکنون ۴ شهرستان از ۹ شهرستان استان سبز شده است افزود: هم اکنون همه جمعیت شهری و روستایی شهرستان‌های گچساران، چرام، باشت و بهمئی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی اضافه کرد: گاز همه جمعیت شهری و روستایی ۵ شهرستان دیگر استان نیز تا پایان نیمه اول امسال تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به طرح‌های در دست اجرای این شرکت نیز گفت: طرح گازرسانی به روستا‌های باقی مانده بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه تا چند ماه آینده به پایان می‌رسد.

بهادر به پیشرفت ۸۵ درصدی طرح گازرسانی به بخش زیلایی در شهرستان مارگون نیز اشاره کرد افزود: ۲۵ روستای این بخش گازرسانی شدند که به زودی کار انشعاب گذاری در این روستا‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح سه روستای جلاله، آبدگاه و ماشک کار باقی می‌ماند که با جاده سازی تا پایان تابستان کارگازرسانی به آنها هم انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین گفت: طرح گازرسانی به تنگ تامرادی در شهرستان بویراحمد هم پیشرفت ۸۰ درصدی دارد که از ۱۸ روستای این بخش، تاکنون به ۱۲ روستا گازرسانی شده است.

بهادر با اعلان اینکه اعتبار تخصیصی طرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک ۶۹ میلیارد تومان است اضافه کرد: برای طرح گازرسانی به بخش‌های زیلایی و تنگ تامرادی نیز به ترتیب ۱۸۰ و ۲۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

انتهای خبر/

  • نویسنده : مالک آهنگ