حجت الاسلام راوند: استاندار مدیر جهادی بکار بگیرد
حجت الاسلام راوند: استاندار مدیر جهادی بکار بگیرد
امام جمعه دیشموک ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب، بیان کرد: مردم با اتحاد خویش و حمایت از اسلام و رهبری سبب پیروزی انقلاب شدند.
به گزارش خبر دیشموک ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته به دیدار مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان و تولید کنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: همت ما باید توجه به داخل و شرطی نکردن اقتصاد و عدم توجه به خارج باشد که این سخنان همچون سخنان میرزای شیرزای و جهاد در برابر دشمنان غربی است.

امام جمعه شهر دیشموک افزود: متأسفانه صنعت خودروسازی نتوانست حمایت مردم را از خودش جلب کند که این مسأله را معظم‌له در سخنان خود بیان کردند و این مهم به خاطر عدم توجه سیاستگذاران صنعت خودرو بوده و سبب تصادفات زیادی شده است.

راوند به اهمیت ماه رجب اشاره و تصریح کرد: ماه رجب، ماه استغفار، ماه فوران رحمت الهی بوده که به شدت این رحمت به سمت بندگان نازل می‌شود.

امام جمعه دیشموک به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید به مردم امید داده و خدمات نظام اسلامی را در این بخش کمتر توسعه یافته گسترش دهیم و عملکرد و خدمات نظام را اطلاع رسانی کنیم که مانع شایعه سازی دشمنان شود.

راوند با اشاره به رحلت آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: ایشان از برجستگان حوزه علمیه و شورای نگهبان بوده که رحلت آن عالم ربانی برای جامعه علمی موجب تأسف و تاثر است.

امام جمعه دیشموک ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب، بیان کرد: مردم با اتحاد خویش و حمایت از اسلام و رهبری سبب پیروزی انقلاب شدند.

راوند ضمن تسلیت شهادت مامور نیروی انتظامی در مبارزه با اراذل و اوباش، گفت: با اراذل و اوباش با جدیت برخورد شود تا باعث برهم زدن امنیت جامعه نشوند و باید قوانین و شرایط دفاع با اقتدار نیروی انتظامی همخوانی داشته باشد و بتوانند از خود دفاع کنند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه مسئولان ناکارآمد در کنار تحریم ها مشکل ساز هستند، متذکر شد: مدیران بی تجربه و ناکارآمد سبب ایجاد مشکل و باعث گرانی  شده‌اند و انتظار است استاندار هر چه سریعتر مدیر جهادی به کار گیرد.

راوند همچنین از میز خدمت کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد و گفت: این نهاد سامانه هوشمند برای مددجویان راه اندازی کرده است که می توانند با مراجعه به آن خدمات دریافت کنند.

امام جمعه دیشموک با نامگذاری نماز جمعه این هفته به نام شهید وحدانی از بنیاد شهید به دلیل عدم ساماندهی قبور شهدا انتقاد و خواستار توجه جدی در این زمینه شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ