جوابیه مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر دیشموک
جوابیه مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر دیشموک
وی خاطرنشان کرد :در دیشموک یک نیرو داریم و درخواست نیرو برای کل استان دادیم که دیشموک هم از این حیث بی بهره نیست و منتظر پاسخ هستیم 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سعیدجاوید بخت در گفتگو با خبر دیشموک گفت : از پیگیری امام جمعه دیشموک تشکر می کنیم و  ما هم دغدغه بیشتری داریم تا این مشکلات به حداقل یا از بین برود.

وی خاطرنشان کرد : در دیشموک یک نیرو داریم و درخواست نیرو برای کل استان دادیم که دیشموک هم از این حیث بی بهره نیست و منتظر پاسخ هستیم

 

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت : در کل استان ۴۶ نفر قرقبان داریم و به ازای هر شش هزار نفر باید یک نفر قرقبان مدیریت کند، لیکن به ازای هر ۳۰ هزار نفر تقریباً هم اکنون ۱ قرقبان داریم که جوابگوی جغرافیای استان در حوزه منابع طبیعی نیست.

 

وی متذکر شد : عده ای شبانه قاچاق می کنند ، روزانه هر چه گزارشات برسد برخورد می شود.

 

جاوبد بخت تصریح کرد : دهیاران، شوراها و مردم  در کنار منابع طبیعی مساعدت کنند، موفق هستیم ،در غیر اینصورت اگر هر درخت یک قرقبان بگذاریم باز هم مشکلات وجود خواهد داشت.

 

لازم بذکر است گفتگوی خبر دیشموک با مدیر کل منابع طبیعی استان بخاطر انتقاد امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته از قطع بی رویه درختان و صادرات زغال به خوزستان صورت گرفت .

 

انتهای پیام /

 

  • نویسنده : مالک آهنگ