جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ساخت( مستند شهید پیلسته) برگزار شد+ جزئیات
جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ساخت( مستند شهید پیلسته) برگزار شد+ جزئیات
حجت الاسلام راوند گفت: این مستند با هدف الگوسازی برای جوانان و نوجوانان و آگاه سازی مردم از مسیر شهدا و آرمان های شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک گفت: بعض مواقع نوشتن وصیت نامه های شهدا باعث میشود یاد شهدا زنده شود و همچنین ساخت چنین مستند هایی باعث می شود مردم نسبت به راه شهدا آگاه شوند.

وی افزود : کار بسیار ارزشمندی است و امیدواریم جهت ساخت آن همه مجموعه ادارات ،نهادها و سازمانها مساعدت کنند.

راوند اضافه کرد:  کوچکترین شهید از لحاظ سنی  شهید غلامرضا پیلسته است که در حماسه پد خندق حضور داشت و قرار است مستند فیلم  این شهید عزیز  در منطقه ساخته شود.

حجت الاسلام راوند گفت: این مستند با هدف الگوسازی برای جوانان و نوجوانان  و آگاه سازی مردم از مسیر شهدا و آرمان های شهدا است.

ایوب داوودی زاده تهیه کننده مستند فیلم شهید پیلسته  گفت: تقریباً ۵ ماه پیش جهت ساخت این مستند فیلم برنامه هایی را آغاز کردیم ، جلساتی با مسئولان استانی و کشوری برگزار کردیم  و نتیجه آن پای کار آمدن فیلم سازان کشوری و هنرمندان برجسته بود.

وی افزود: این مستند فیلم به تهیه کنندگی ایوب داوودی زاده، کارگردانی مریم امینی، ایوب داوودی زاده و نویسندگی محمدعلی خشنو ساخته می‌شود.

ایوب داوودی زاده با اشاره به ضرورت همکاری مسئولان برای اجرای این برنامه ضمن تشکر ویژه از  مدیر مسئول خبر دیشموک وحید آهنگ گفت: تاکنون وی جهت ساخت این مستند فیلم تلاش ها و همکاری های بسیار خوب و رایزنی هایی داشتند که تاثیرات زیادی در روند کار داشت و در صورت مساعدت ادارات،سازمانها و نهادهای بخش دیشموک این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ