توقیف صد و یک خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
توقیف صد و یک خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
در طرح ارتقای امنیت اجتماعی با ۱۰۱ راننده که با مخدوش کردن پلاک خودرو حرکات نمایشی انجام دادند برخورد قانونی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رئیس پلیس راهور استان از توقیف خودروهای متخلف در پنجمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی مقامات قضایی به علت حرکات نماشی و مخدوش بودن پلاک در این استان خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست افزود: در این طرح ۱۰۱ دستگاه خودرو که رانندگان آن‌ها با مخدوش کردن پلاک و حرکات نمایشی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان می‌شدند، توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

وی افزود: خودرو‌های توقیفی تا پرداخت همه جرائم و دیگر حساب ها در پارکینگ می ماند.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این طرح گشت‌های شبانه پلیس به‌ صورت محسوس و نامحسوس در سراسر استان در راستای دغدغه مردم و ارتقاء انضباط ترافیکی راه‌اندازی شده‌ است.

سرهنگ پیوست ادامه داد: پلاک آن دسته از خودرو‌های که با رفتار خود ایمنی و سلامت شهروندان را تهدید می کنند و انضباط ترافیکی را به هم می‌زنند در سامانه شماره گذاری توقیف و پیامک برای مالکان خودرو‌ها برای سیر مراحل قانونی ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام

وی بیان کرد: برخورد جدی با خودرو‌های پلاک مخدوش و خودرو‌هایی که با حرکات نمایشی باعث بی نظمی می‌شوند در دستور کار است و پلیس اجازه نمی دهد برخی رانندگان قانون گریز با انجام تخلف، آسایش دیگر شهروندان را مختل کنند.

  • نویسنده : مالک آهنگ