توصیه های امام جمعه به فرماندار جدید/ رونمایی از اولین هدف محقق زاده/ زندان در انتظار مسئولان متخلف
توصیه های امام جمعه به فرماندار جدید/ رونمایی از اولین هدف محقق زاده/ زندان در انتظار مسئولان متخلف
صداقت را در گفتار فرماندار سابق زمانی می شد دید که وقتی از عملکرد خودش می گفت گفت نمی توانم بگویم که در دیشموک همه چیز عالی هست انجا نیز کارهایی شده اما همچنان نقایصی وجود دارد..

تکریم و معارفه فرماندار کهگیلویه صبح امروز در حالی برگزار شد که همچنان موارد تاسف برانگیز سنوات قبل پا برجا بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، در همان ابتدای جلسه امام جمعه ی شهر دهدشت حسابی از چیدمان صندلی های جلسه انتقاد کرد و اعلام کرد تا زمانیکه امام جمعه دیشموک و قلعه رئیسی در ردیف اول ننشینند صحبت نخواهد کرد.

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در تکمیل عصبانیت خود گفت: چه دلیلی دارد که وقتی ما مهمان داریم از قبل جا برای آنها در نظر نگیریم و حرمت مهمانان را در نظر نگیریم؟ نهایتا و در حالیکه برای لحظاتی جلسه تحت تاثیر عدم ادامه دادن سخنرانی امام جمعه بود با تغییراتی که در چیدمان صندلی ها شد سخنرانی از سر گرفته شد و در تذکر دوم امام جمعه دهدشت با انتقاد گفت: هیچکس نباید برای امام جمعه وقت در نظر بگیرد و اگر امام جمعه آدم عاقلی باشد که غلی القاعده عاقل است خودش حساب کار دستش است.

وحدانی فر در ادامه فرماندار سابق را فردی جهادی دانست و تقریبا گفت که او یک فرماندار به معنای واقعی مردمی بوده و در تمام طول هفته و شبانه روز برای پیگیری امورات مردم قدم بر میداشت؛ مساله ای که همه سخنرانان بعد از او نیز به شکل پر رنگی تکرار کردند و موسوی اصل را همه شایسته تجلیل دانستند تا در واقع این جلسه یک تفاوت ویژه با جلسات مشابه سالیان قبل در این شهرستان داشته باشد؛ در گذشته بد بدرقه و خوش استقبال نشان می دادیم اما امروز همه هم خوش بدرقه بودیم و هم خوش استقبال.

امام جمعه دهدشت سه توصیه مهم داشت برای فرماندار جدید: یک: افراد متملق را از خود دور کن که همین توصیه را هم به فرماندار سابق در زمان معارفه اش گفته بود حال اینکه تا چه اندازه موسوی از حضور افراد متملق در کنار خود پرهیز می کرد جای سوال دارد.

دو: تا زمانیکه پروژه های نیمه تمام را تکمیل نکردی پروژه ی جدید تعریف نکن چرا که مردم دیگر از وعده ی الکی خسته شدند.

و در توصیه سوم به محقق زاده گفت که شما یک پاسدار هستید و لباس پاسداری ات را در اتاق فرمانداریت آویزان کن تا همیشه یادت باشد که اول یک پاسدارید!

حجت‌الاسلام علی سعیدی،رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه هم بحث انتخابات را مهم دانست و تاکید کرد هر مسئولی تخلف کند تا پایان انتخابات در زندان است و تخلف او برای عزل از مسئولیت به ریاست جمهوری ارسال می شود.
وی گفت: کسی که مسئول میشود باید امین با تقوا و صادق باشد و در امر به معروف و نهی از منکر نیز کوشا باشد و صرف تعهد و ایمان کافی نیست.

سید جواد هاشمی‌مهر،معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد که به دلیل نزدیک شدن به اذان ظهر و در حالیکه مجری برنامه نام او را نخوانده بود برای سرعت دادن به روند جلسه به پشت تریبون رفت و از اهمیت انتخابات گفت و تاکید کرد که باید همه تلاش کنیم که فردی را انتخاب کنیم که بر اساس معیارهای قومی و قبیله ای نباشد.

وی گفت: دشمن تلاش دارد که حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند اما باید به هوش باشیم و با تصمیمات درست انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

سید حمزه محقق زاده فرماندار جدید نیز گام اول را به نظر می رسد محکم برداشت و علی رغم تذکراتی که برای وقت به او دادند اما تاکید کرد که با مردم در همین جلسه اول حرف دارم و باید صحبت هایم را انجام دهم.

وی افزود: در شورای تامین و سپاه بوده ام و تجربه کافی را دارم و اطمینان می دهم که انتخاباتی برگزار کنم که هیچ مشکلی نداشته باشد.

وی انتخابات در شهرستان را مهم دانست و گفت: با تمام نقاط ضعف و قوت شهرستان آشنا هستم و با تمام کاندیداها هم صحبت کردم و همه آنها با یک نگاه برای من قابل احترام هستند.

رونمایی از اولین هدف فرماندار جدید نیز بخش پایانی صحبت او بوده است؛ وی گفت هر چه نگاه می کنم مدیرعامل آب منطقه ای استان را که شخصا دعوت کردم در جلسه نمی بینم چون کارهای مهمی با او دارم و انشالله اولین مدیری است که به شهرستان دعوت خواهم کرد.

یاد ندارم های فرماندار سابق کهگیلویه هم بخش آتشین جلسه امروز بود.

سید عبدالعزیز موسوی که بسیار آماده و پخته سخن می گفت اذعان کرد: خیلی اعتقادی به ارائه عملکرد ندارم چرا که هر آنچه که انجام می دهیم وظیفه است اما از قبل یک عرفی گذاشته شد و منم بر اساس آن عرف مجبورم که بگویم که چه کرده ام.

وی گفت: یاد ندارم در دو سال خدمتم در فرمانداری حتی یک روز مرخصی گرفته باشم؛ حتی بچه ام که مریض شد دادم فامیل هایم بردنش شیراز.

یاد ندارم یک شب زیر ساعت ۱ به خانه ام رفته باشم.

یاد ندارم یک جمعه در این دو سال در کنار خانواده ام بوده باشم.

یاد ندارم در هیچ جلسه استانی بوده و من فریاد این شهرستان را نزده باشم( که این خصلت گاها با تذکرات بالادستی ها همراه می شد)

یاد ندارم روستایی باشد که حداقل دو بار نرفته باشم.

یاد ندارم از امکانات دولتی استفاده کرده باشم؛ حتی صبح که از خانه می آمدم سبد چایی ام همراهم بوده و ظهرها نیز غذایم در همین سبد بوده و استفاده می کردم چون تا پاسی از شب به خانه نمی رفتم.

یاد ندارم حتی یکساعت تلفن همراهم به روی کسی خاموش باشد و اگر جلسه ای بودم بعدا زنگ میزدم؛ که گاها دوستان می گفتند بابا تو چقدر حوصله داری به همه زنگ میزنی؟

فرماندارسابق کهگیلویه دادستان و رئیس اطلاعات شهرستان را نیز دو مسئولی دانست که علی رغم جوان بودن اما بسیار با تجربه خواند و گفته شک ندارم در آینده به جایگاه های بالاتری می رسند.

صداقت را در گفتار فرماندار سابق زمانی می شد دید که وقتی از عملکرد خودش می گفت گفت نمی توانم بگویم که در دیشموک همه چیز عالی هست انجا نیز کارهایی شده اما همچنان نقایصی وجود دارد اما بعنوان مثال در دهدشت سوق و چاروسا هیچکس پیدا نمی شود که بگوید فلان نقطه مشکل آبی دارد.

وی از ارتقا ها در زمینه هایی از جمله سد سرپری، سد کوهبرد، آسفالت روستاها،جاده پاتاوه دهدشت، اصلاح شبکه آب، ایستگاه دژکوه و خط دو مداره، مخابراتی ،برقی، آبی،گازی ووووو نیز سخن راند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ
  • منبع خبر : روشن خبر