توصیه امام جمعه به مسئولان امنیتی و ناامیدی از شورای شهر دهدشت
توصیه امام جمعه به مسئولان امنیتی و ناامیدی از شورای شهر دهدشت
امام جمعه دهدشت گفت: ما را به آقایان شورای شهر امیدی نیست، تا کی ما باید پاسخگوی مردم در کوچه و خیابان و محل کار باشیم و مردم را به آرامش دعوت کنیم، مسؤولان امنیتی، کاری کنید جریان‌های قومی قبیله‌ای جمع شود و کار را به مرحله اجرا برسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی_سیاسی این هفته دهدشت مباحث این روزها در مرزهای کشور را یادآور شد و با بیان این‌که برخی تحلیل‌ها به دنبال مواضع جمهوری اسلامی است اظهار کرد: موضع جمهوری اسلامی مشخص است، چون خطوط قرمز ایران اسلامی( تغییر نکردن مرزها، نزدیک نشدن تروریست‌ها به جبهه ایران) شکسته نشده و امنیت ملی ما به خطر نیفتاده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: سران باکو رجزخوانی می‌کنند اما جرات نمی‌کنند به مرزهای بین‌المللی ما دست بزنند، به سران باکو می‌گوییم هر دستی به سمت جمهوری اسلامی دراز شود آن دست را قطع و سران آن کشور را تعدیل خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در برابر تحرکات کلامی و دیکته‌هایی که رژیم غاصب به سران کشورهای اطراف می‌دهد، ایران اسلامی صبر راهبردی و شکیبایی را جلوه کار خود قرار داده است، موضع جمهوری اسلامی موضع قاطع و پشیمان کننده برای این کشورهاست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: زنگ خطر در رژیم غاصب به صدا درآمده و نتانیاهو فضایی را ایجاد می‌کند که مردم این کشور ناچار به شنا کردن هستند.

امام جمعه کهگیلویه بزرگترین مساحت جغرافیایی رژیم غاصب را ۱۲۰ کیلومتر عنوان و اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی اراده کند همه ۱۲۰ کیلومتر را کمتر از یک ساعت شخم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: البته که نیاز به سربازان سپاه سرافراز اسلام نیست و برادران در یمن و حماس و سوریه برای نابودی رژیم جعلی کافی هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود مسئله وقف را یادآور شد و گفت: فرزندان خود را به عنوان وقف تربیت دینی کنید.

وی با یادآوری روز ناشنوایان گفت: کارهای فرهنگی و مذهبی ناشنوایان دهدشت در کشور کم‌نظیر است.

امام جمعه کهگیلویه روز دامپزشکی را تبریک گفت و بیان کرد: دامپزشکی مهم‌ترین نهاد و مرجعیت برا امنیت غذایی کشور است و خدمات به جامعه هدف باید بیشتر شود.

وی وضعیت نامناسب شهری دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که نمیدا‌نم دیگر به چه ادبیاتی بگویم، برخی را مقصر در انتخاب‌هایشان عنوان و اظهار کرد: چندین ماه است شهر بدون شهردار است، به مسؤولان امنیتی استان و شهرستان می‌گوییم به وظیفه ذاتی خود عمل کنید، پیگیری کنید چرا شهر را تمیز نمی‌کنند، هر چند مسئله سخت نیست و مشخص است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: ما را که به آقایان شورای شهر امیدی نیست، تا کی ما باید پاسخگوی مردم در کوچه و خیابان و محل کار باشیم و مردم را به آرامش دعوت کنیم، مسؤولان امنیتی، کاری کنید جریان‌های قومی قبیله‌ای جمع شود و کار را به مرحله اجرا برسانید.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ