تذکرات انتخاباتی فرماندار بهمئی از خطر ۲ قطبی شدن تا منع استفاده شخصی از بیت‌المال
تذکرات انتخاباتی فرماندار بهمئی از خطر ۲ قطبی شدن تا منع استفاده شخصی از بیت‌المال
فرماندار بهمئی گفت: هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودرو های اداری را ندارد و قرار دادن آن در اختیار افردا شخصی یا کاندیداها ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار با موضوع جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات پیش رو تهدیدی جدی است و از تمام فعالان سیاسی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

 

علی محمدی افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

 

وی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو است.

 

محمدی با بیان اینکه برپایی میز خدمت برای ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

 

وی ابراز کرد: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارند.

 

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: وظیفه اصلی مدیران خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است و در این مسیر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید از هرگونه حاشیه دوری کنند.

 

محمدی با بیان اینکه مدیران در جذب اعتبارات تلاش کنند افزود: طرح‌های عمرانی مهم این شهرستان باید با شتاب بیشتری اجرا شود.

 

وی افزود: تعامل و همکاری جدی باید بین ادارات و شورای نگهبان باشد تا انتخابات سالم در شهرستان داشته باشیم‌.

 

فرماندار شهرستان بهمئی به مدیران تذکر داد و گفت: هیچ مدیری حق حضور در نشست های سیاسی را ندارد و همراهی با کاندیداتوری های انتخابات کاملا ممنوع است‌.

 

محمدی در خصوص خودروهای اداری هم تذکر داد و گفت: هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودرو های اداری را ندارد و قرار دادن آن در اختیار افردا شخصی یا کاندیداها ممنوع است.

 

فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از سرپرست پیشین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات، جوانمردی را به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی کرد و گفت: اهمیت شورای نگهبان در وصایای امام راحل(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار قابل محسوس است بنابراین در حفظ و حرمت جایگاه شورای نگهبان قصور نخواهیم داشت و به انجام وظایف این نهاد مقدس روز به روز پایبند هستیم.

 

محمدی در پایان گفت: در انجام وظایف و مسئولیت ها و خصوصا صیانت از رای مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است، کوتاهی نخواهیم داشت و با اجرای دقیق قانون برای جلب اعتماد عموم مردم تلاش می‌کنیم.

 

وی در خصوص سفر هیئت دولت گفت؛ سفر هیئت دولت در تیر ماه انجام میشود ، مدیران شهرستان با مدیران کل هماهنگ کنند و پروژه های که میخواهند درخواست بدهند تا در درخواست های استان شکل بگیرید.

 

محمدی گفت: همین امروز تیمی از ریاست جمهوری وارد شهرستان بهمئی شد که پیشنهاد دادیم که ریاست جمهوری وارد این شهرستان شود و قرار است این تیم برسی های لازم را انجام دادند قرار است جواب نهایی اعلام شود.

 

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: برای سفر رئیس جمهور به شهرستان بهمئی قرار است امروز تا فردا جواب نهایی به فرمانداری اعلام شود و در صورت عدم حضور ایشان در شهرستان یکی از وزیران در شهرستان حضور می یابد.

 

پایان پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ