برگزاری ۸۴ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه
برگزاری ۸۴ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه
برگزاری ۸۴ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان کهگیلویهفـــریاد جنوب | فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از برگزاری ۸۴ عنوان برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت در گفتگو با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: در طول هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه تعداد ۸۴ عنوان برنامه هدفگذاری شده که از جمله این برنامه‌ها دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری اردوهای جهادی عمرانی، پزشکی، برگزاری ۳۰ یادواره شهدا و نیز همایش «نمایش اقتدار» در ۵ آذرماه است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، افزود: بسیج در تمامی حوزه‌ها از جمله علمی، فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، امنیت و غیره تا به امروز نقش آفرین بوده و در همه جا بسیج را با تفکر بسیجی که برگرفته از اندیشه‌های انقلاب اسلامی است، می‌شناسیم.

 

وی با اشاره به رسالت مهم و خطیر خبرنگاران، عنوان کرد: رسالت مهم خبرنگاران، اطلاع رسانی است و جمهوری اسلامی به عنوان مردمی‌ترین نظام جهان نیازمند روایت درست خبرنگاران از واقعیت میدانی برای مردم است.

 

پور بهشت با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اصل بیانیه گام دوم انقلاب تبیین درست شرایط کشور بوده و آن یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

 

وی با بیان اینکه بسیج یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: راهبرد نظام این است که امنیت در دست مردم باشد.

 

فرمانده سپاه کهگیلویه با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و نیز آبرسانی به مناطق محروم با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، عنوان کرد: در حوزه محرومیت زدایی تعداد ۴۳ پروژه آبرسانی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۹ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و تعداد ۲۴ پروژه دیگر همچنان در دست اقدام است.

 

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه کهگیلویه با کمک ۲۱۷ گروه جهادی در سطح شهرستان برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و کمک به پژوهش سراهای دانش آموزی مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان، کمک به ساخت و احداث تعداد ۲۰۰ سرویس بهداشتی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، نزدیک به ۳۰۰ مورد گازکشی مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون و اهدای یک هزار و ۳۵۰ بسته نوشت افزاری برای دانش آموزان کم بضاعت هزینه کرده است.

 

پوربهشت خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تعداد ۶۷ فقره تسهیلات وام اشتغال زایی به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به افراد متقاضی پرداخت کرده است.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ