برخی جبهه انقلاب را سفره خودشان می‌دانند/طلبکارها از مادر شهیدان جنیدی یاد بگیرند
برخی جبهه انقلاب را سفره خودشان می‌دانند/طلبکارها از مادر شهیدان جنیدی یاد بگیرند
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: بعضی‌ها جبهه انقلاب را برای خودشان سفره دیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید ناصر حسینی پور در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گچساران اظهار کرد: کسانی که از پله های هواپیمای سال ۵۷ پیاده شدند بعضی‌ها جبهه انقلاب را برای خودشان سفره دیده‌اند وبه ریزش های انقلاب در کشور ایران اسلامی تبدیل شدند.

 وی بیان کرد: انقلاب برای ما یعنی آن حنجره ای که در بهارستان پشت تریبون رسمی آمد و گفت سهممان را از سفره انقلاب برداشتیم؛ فیش های نجومی کجاست.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای انقلاب یعنی وقتی غربی ها ما را تحریم کردند و صفحات سوخت ۲۰ درصد را برای راکتور آزمایشگاه تهران ندادند و جان ۷۵۰هزار مریض سرطانی در خطر افتاد نظیر مجید شهریاری با هزینه شخصی خودش این صفحات را برای آزمایشگاه تهران ساخت.

 حسینی پور عنوان کرد: انقلاب برای ما یعنی از رانت استفاده کنیم انقلاب سفره است برای بخور و بخشش‌ ها ما برای انقلاب یعنی آن مادر شهید که میگوید من برای دادن چهار فرزند خود در راه انقلاب نیاز به احترام زیادی ندارم.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما برای انقلاب و فدای انقلاب یعنی تفکر مادر شهیدان جنیدی که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب می‌کنند و می‌گویند ایرادی ندارد اگر بچه هایم شهید شدند مهم این است که امام سلامت باشد.

 حسینی‌پور بیان کرد: ما برای انقلاب باشیم تفکری که وقتی قرار شد انقلاب برای ما باشد از حنجره ها صدای ما نمی توانیم می آید.

وی افزود: ما برای انقلاب صدای ما می توانیم می شود و از حنجره ها این صدا را میشنویم و امروز بیشتر از هر زمانی نظام جمهوری اسلامی نیاز به کردار درمانی دارد و نه گفتار درمانی.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ