بازاریان متخلف در کهکیلویه و بویراحمد چقدر جریمه شدند؟/ اجرای بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی
بازاریان متخلف در کهکیلویه و بویراحمد چقدر جریمه شدند؟/ اجرای بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۶۹۶پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل و ۲۲ میلیارد و ۹۸میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دبشموک، کریم روزبهان  اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ از ۱۵ اسفند ماه سال قبل تاکنون در حال اجراست.

 وی بیان کرو: در این طرح تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد درتعطیلات نوروز امسال انجام شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بازرسی ها منجر به شناسایی ۷۹۹ فقره تخلف در زمینه های مختلف شده است.

روزبهان عنوان کرد: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۶۹۶پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل و ۲۲ میلیارد و ۹۸میلیون ریال جریمه شدند.

وی گفت: پرونده های اصناف متخلف استان برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در تعطیلات نوروز امسال ۲۲۵ گشت مشترک با نهادهای نظارتی استان در سطح بازار انجام شد.

روزبهان بیان کرد: در این مدت سه طرح ویژه نظارتی اعم در زمینه ویژه نظارتی، خدمات سفر و ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد.

وی افزود: طرح نظارت بر سیستم عرضه و تقاضا در بازار مرکز استان در طول سال بطور جدی و مستمر ادامه دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادانه داد: قیمت کالا در بازار کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر رصد می شود در صورت هرگونه افزایش با متخلفان برخورد خواهد شد.

روزبهان بیان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ