اوج محرومیت در منطقه دیشموک لمس میشود/پیگیری نکنیم مدیونیم
اوج محرومیت در منطقه دیشموک لمس میشود/پیگیری نکنیم مدیونیم
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اوج محرومیت در منطقه دیشموک لمس می شود.

به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید حمزه محقق زاده شامگاه دوشنبه در شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: اوج محرومیت در دیشموک لمس می‌شود و نیازمند خدمت رسانی به منطقه هستیم.

وی ابراز داشت: در صورت عدم پیگیری و انتقال مشکلات دیشموک به مسؤولین بالادستی مدیون هستیم.

محقق زاده ورودی‌های دهدشت و وضعیت نامناسب نظافت شهری را اوج بی برنامگی و تکرار مکررات مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: علیرغم قدمت دهدشت، ورودی‌های آن اسفبار بوده و نیازمند ورود مسؤولین است.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فشار آب ۵۰ درصد از نرم واقعی آن است، تاکید کرد: متأسفانه شبکه‌های آبرسانی دو شهر دهدشت و سوق دارای قدمتی بالای ۴ دهه است که همواره باعث بروز شکستگی و هدر رفت آب می‌شود و این نیازمند توجه ویژه در سطح ملی است.

 

محقق زاده اظهار داشت: سمغان در آخرین بازنگری شهری به شهر الحاق شده، ولی هنوز بین بنیاد مسکن و شهرداری اختلاف است و به همین دلیل خدمات رسانی به سمغان انجام نمی‌گیرد و وضعیت کوچه‌های سمغان بغرنج است.

محقق زاده با بیان اینکه شهرداری‌های دیشموک، سوق و دهدشت مطالباتی دارند، افزود: مهمترین مشکل دهدشت و سوق بازنگری شهری است.

 

وی با تقدیر ویژه از پیمانکار دو پروژه سد سرپری و کوهبرد برای کار شبانه روزی جهت اتمام پروژه، گفت: زمین‌های پایین دست سد کوهبرد بدلیل عدم تخصیص بودجه برای آبیاری نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی است.

 

وی تاکید کرد: قبل از اینکه نیروهای پتروشیمی دهدشت تعدیل شوند، باید برای صنایع پایین دستی پتروشیمی فکری شود.

 

فرماندار کهگیلویه دارالقرآن قلعه رئیسی، مدرسه دشت آزادی و دره لبک را فاقد آب، برق و گاز اعلام کرد و گفت: این مکان‌ها بوسیله نوسازی و خیرین ساخته شده‌اند که نیازمند خدمات است.

 

محقق زاده گفت: شهرستان کهگیلویه در خصوص ماشین آلات راهداری نیز نیازمند توجه ویژه است.

 

وی خدمات دولت سیزدهم در شهرستان کهگیلویه را محسوس خواند و گفت: به‌دلیل سو مدیریت و بی‌برنامه بودن در گذشته، برای توسعه شهرستان کهگیلویه و جلوگیری از مهاجرت نیازمند خدمات رسانی هستیم.

 

محقق زاده با انتقاد از برخی ادارات کل در انتخاب پیمانکاران تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه پروژه‌ها انتخاب پیمانکار است که باید دقت بیشتری در این مهم داشته باشند.

 

وی پروژه‌های طرح ولایت، طرح بسیجیان، مسکن مهر و مسکن ملی را نیازمند ورود ویژه و جدی برای به سر انجام رسیدن این طرح‌ها عنوان کرد.

 

محقق زاده با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای بنیاد مسکن افزود: طرح ۸۵۰ واحدی پشت دانشگاه آزاد دهدشت در حوزه راه و شهرسازی کلنگ زنی می‌شود که این پروژه نیازمند حمایت دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز است.

محقق زاده تکمیل خط دو مداره قلعه رئیسی _دیشموک را یکی دیگر از مشکلات بیان کرد و گفت: این طرح معطل اعتبار است.

 

وی همچنین روستاهای کلات، دره خواجه و آب له را نیازمند گازرسانی عنوان کرد و گفت: گاز از کنار این روستاها عبور می‌کند، متأسفانه بخاطر اختلافات ادارات کل در حوزه‌های زیرساختی فاقد گاز هستند.

 

محقق زاده ابراز امیدواری کرد: باید با حضور معاون عمرانی و ادارات کل جلسات مرتبط تشکیل دهیم و مردم اثرات این تصمیمات را در کف زمین لمس کنند.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ