اهتمام همگانی در عرصه جهاد تبیین از ضرورت های مقابله با دشمنان است
اهتمام همگانی در عرصه جهاد تبیین از ضرورت های مقابله با دشمنان است
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین ضروریاتِ پیش رویِ موفقیت در مقابله با دشمنان را اهتمام همگانی در عرصه جهاد تبیین ذکر کرد.

به گزارش خبر دیشموک، یادواره شهیدان جشان زاده و رونمایی از کتاب زندگی نامه و خاطرات این ۳ شهید والا مقام در بهمئی برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: شهدای گلگون کفن این شهرستان با نهادینه کردن اندیشه و تفکر الهی بهترین و ارزشمند‌ترین سرمایه و گوهر وجودشان را در راه خداوند متعال فدا کردند تا دست دشمنان به وطن ما نرسد.
سردار حمید خرم دل افزود: جوانان کشور باید با تاسی از رفتار شهدا و با فعالیت چشمگیر و خستگی ناپذیر در جبهه فرهنگی و هوشیاری کامل، مراقب توطئه دشمنان باشند و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کنند.
وی یکی از مهم‌ترین ضروریاتِ پیش رویِ موفقیت در مقابله با دشمنان را، اهتمام همگانی در عرصه جهاد تبیین ذکر کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اخیراً به طور خاص بر اهمیت و ضرورت توجه به جهاد تبیین تأکید فرموده اند و ما باید در این زمینه با برنامه ریزی دقیق، هوشمند و به روز به تحقق اهداف کلان انقلاب اسلامی ایران کمک کنیم.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک این عزیزان است، ادامه داد: شهدا، درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و برگزاری یادواره‌های آنان، یکی از اساسی‌ترین ابزار‌های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.
با حضور فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از کتاب (راه سبز) با عنوان زندگی نامه و خاطرات شهیدان جشان زاده که توسط حمدالله مبشری برادر شهیدان جشان زاده، فرماندار اسبق شهرستان بهمئی و مدیرکل اسبق سیاسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گردآوری و نوشته شده بود رونمایی شد.
روحانی شهید محمدرضا جشان زاده، در سوم اسفند ۱۳۴۶ در منطقه ممبی شهرستان بهمئی چشم به جهان گشود و در دوم مهر ۱۳۶۳ در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گلزار مطهر این شهید در روستای شاهزیار واقع شده است.
دانشجوی شهید رمضان جشان زاده، در دوم اردیبهشت ۱۳۴۳ متولد شد و اول اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت، منطقه فاو به شهادت رسید و گلزار مطهر این شهید در روستای پشتاوه از توابع شهرستان بهمئی قرار دارد.
شهید نورمحمد جشان زاده، متولد سوم اسفند ۱۳۴۳، در بیست و هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در عملیات شهری مهاباد به درجه رفیع شهادت رسید.
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.