امام جمعه دیشموک:جاده های آنتنی رها شد/ سادات جلیل القدر پیرو قانون باشید و خویشتن داری کنید
امام جمعه دیشموک:جاده های آنتنی رها شد/ سادات جلیل القدر پیرو قانون باشید و خویشتن داری کنید
حجت الاسلام علی اکبر راوند ضمن محکومیت دوباره ی حرکت ارازل اوباش در منطقه متذکر شد: سادات جلیل القدر با تبعیت از قانون پیگیر مسئله باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک اظهار داشت: تنبلی در دین ما نهی شد، بیکاری و تنبلی فساد آور است و وقتی که فرزندان ما شب بیدار و روز خواب باشند، ننگ هست و مورد غضب خداوند، به همین خاطر خانواده ها باید فرهنگ سازی کنند تا فرزندان آنها به کار و تلاش گرایش پیدا کنند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر اذعان داشت: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و سخنان رهبر انقلاب ترس و وحشت را به اردوگاه دشمنان کشانده و از واهمه ی حملات ایران، ۲۸ سفارتخانه دشمن غاصب تعطیل شد.

 

امام جمعه دیشموک بی‌حجابی و بی‌عفتی را فرهنگی تحمیلی از سوی غرب عنوان کرد و گفت: بیگانگان با تبلیغ بی‌حجابی و بی‌عفتی شرایط جامعه را به نفع خودشان تغییر می‌دهند تا بتوانند سایر مقاصد و نیت‌های غربی خود را که ضد فرهنگ اسلامی است اجرا کنند و به جمهوری اسلامی لطمه بزنند.

خطیب نماز جمعه دیشموک ادامه داد : مسئولان باید چاره اندیشی و نظارت ها در این مسئله صورت گرفته و با تولیدات اسلامی با نظارت مسئولان این مهم مدیریت و تولیدات اسلامی گسترش پیدا کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند گفت : راه های ارتباطی بخش دیشموک و جاده های آنتنی که قرار بود چند ماه پیش به پیمانکاران واگذار شود، سهل انگاری شد.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: پروژه ها باید سریعتر به پیمانکار سپرده و نظارت صورت بگیرد تا مشکلات دوچندان نشود.

 

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در حوزه سادات امامزاده میرسالار ع با تشکر از زحمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و تلاش‌های شورای تامین شهرستان و مسئولان دو بخش دیشموک و چاروسا در دستگیری قاتل و تحویل به مقامات قضایی برای ادامه روند پرونده تصریح کرد: مجرمین و قاتل باید به سزای عمل خود برسند و این موضوع درخواست مردم و مسئولان دو بخش چهار روستا و دیشموک و دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی و سادات منطقه است.

امام جمعه دیشموک گفت : قطعی آب پذیرفتنی نیست و اینکه سادات جلیل القدر آب را قطع کنند هم درست نیست ،بیت المال هست و انتظار میرود خویشتنداری شود؛ باتوجه به دستگیری قاتل توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از طریق مراجع قضایی پیگیر باشید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ