افزایش سقف تسهیلات اشتغال به مددجویان
افزایش سقف تسهیلات اشتغال به مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، قباد مبشری افزود: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد توجه به مشاغل خرد را رویکرد این نهاد در اشتغال‌زایی دانست و بیان کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه امسال سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی در استان ایجاد شد، ادامه داد: باید تا پایان امسال برای بیش از ۸ هزار مددجو در استان شغل ایجاد شود.
مبشری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد، پرداخت شد، گفت: هدایت و نظارت بر اجرای طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد در پایان اضافه کرد: تلاش می‌شود با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهاد‌های پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.
انتهای پیام /م
  • نویسنده : مالک آهنگ