از حفظ امنیت و آرامش مردم که هدف مشترک فراجا و دستگاه قضایی است تا جامعه ای که بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت
از حفظ امنیت و آرامش مردم که هدف مشترک فراجا و دستگاه قضایی است تا جامعه ای که بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت
فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: حفظ امنیت و آرامش و مردم هدف مشترک فراجا و دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سرهنگ موسوی در دیدار با رئیس قوه قضائیه کهگیلویه ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از اتفاقات ناگواری بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: قوه قضاییه از ارکان اصلی و تاثیر گذار در کشور بوده و نقش بی بدلیلی در پاسداشت کرامت انسانی دارد.

وی بیان داشت: کارکنان قوه قضاییه همواره در تلاش هستند تا عدالت بی بدلیل امام علی(ع) محقق شود و برای تحقق آن نیز بسیاری از قضات در این مسیر شهید شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: فراجا برای تحقق امنیت و عدالت و خدمت به مردم در کنار دستگاه قضایی می باشد.

 

حجت الاسلام سعیدی_رئیس دادگستری کهگیلویه_ در این دیدار گفت: قوه قضاییه به عنوان حاکم و قاضی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد چرا که جامعه بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت.

وی افزود: امنیت و عدالت از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود و قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

سعید کریمی زاد_ دادستان شهرستان کهگیلویه_ نیز در این دیدار ضمن سپاسگزاری از اقدامات و زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان بیان داشت: فراجا و دستگاه قضایی لازم و ملزوم یکدیگرند و بدون این بازو تامین امنیت امکانپذیر نمی باشد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح توسط فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از زحمات رییس دادگستری و دادستان شهرستان قدردانی گردید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ