احتمال افزایش تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
احتمال افزایش تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه تا ۱۹ بهمن فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده وجود دارد پیش‌بینی می‌شود تعداد داوطلبان افزایش یابد‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید جواد هاشمی‌ با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۹ نفر هستند، گفت: با توجه به اینکه تا ۱۹ بهمن فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان عدم احراز صلاحیت شده و  رد صلاحیت شده وجود دارد احتمال اینکه صلاحیت افراد دیگری تایید و وارد صحنه انتخابات شوند وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر قانون مدار بودن کاندیدای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نباید به بهانه مشارکت کارهای فراقانونی که سبب تحریک جوانان و بر هم خوردن امنیت استان و کشور می شود انجام شود.

وی به برگزاری انتخابات اخلاق مدارانه و در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: برخی‌ها به بهانه شور انتخاباتی دنبال کارهای خلاف قانون هستند که پذیرفتنی نیست.

این مسوول بیان کرد: آنچه مورد انتقاد نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری شده تخریب‌هایی است که داوطلبان انتخابات علیه همدیگر انجام می‌دهند لذا انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات به جای تخریب همدیگر برنامه های خود را اعلام کنند و به ترویج هنجارهای شایسته انتخاباتی بپردازند.

هاشمی با اشاره به اینکه کارآمدی، تقوا و پای بندی داوطلبان انتخابات به نظام اسلامی مدنظر مردم است، گفت: دشمن نمی خواهد ما در انتخابات حضور داشته باشیم لذا شرکت در انتخابات موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ