اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه
در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کهگیلویه ۴۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۴۷ نفر بازداشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی کهگیلویه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور در محل‌های پرتردد و میادین شهر با هدف ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌ها در ساعات ممنوعه و خودرو‌های بدون پلاک، پلاک مخدوش، موتورسیکلت‌های بدون مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۴۵ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

موسوی اضافه کرد: ماموران در ادامه این طرح ۷۶ نفر معتاد، ۱۷ سارق، یک نفر به جرم مالی و اقتصادی، یک نفر به جرم شرارت، ۳ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۲ نفر به جرم قاچاق مواد مخدر، ۴ نفر خرده فروش مواد مخدر، ۶ نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۳۹ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و ۱۷ قبض سلاح غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از مردم خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ