اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۶۲ دستگاه خودرو، 34 دستگاه موتورسیکلت، دستگیری 105 نفر و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۶۲ دستگاه خودرو، ۳۴ دستگاه موتورسیکلت، دستگیری ۱۰۵ نفر و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۶۲ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

موسوی بیان داشت: همچنین دراجرای این طرح تعداد ۱۰۵ نفر متهم دستگیر که تعداد ۱۳ نفر از آنها به جرم سرقت، ۳۹ نفر از آنها به جرم مواد مخدر (معتاد) و کشف ۷ کیلو و ۶۱۴ گرم انواع مواد مخدر، ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر، تعداد۳ نفر به جرم مالی و اقتصادی، تعداد ۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۳۷ نفر به جرم مابقی جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید که از این تعداد دستگیرشدگان ۷۴ نفر از آنها سابقه دار بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تسریع نمودند: در ادامه این طرح ۱۰۲ حقه وافور، ۴۰۰ عدد انواع قرص های روانگردان، ۳۰ فقره کشف انواع سرقت، ۴۰۰ لیتر نفت سفید غیر مجاز، کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۲۴۰ لیتر مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ