آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی قلعه دختر-قلعه رئیسی
آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی قلعه دختر-قلعه رئیسی
فرماندار شهرستان کهگیلویه از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی قلعه دختر-قلعه رئیسی خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت و گفت:بحمدالله در دولت سیزدهم در حوزه راه اقدامات قابل قبولی در سطح شهرستان انجام گرفته و درحال انجام است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود:پروژه بهسازی و آسفالت راه ارتباطی قلعه دختر-قلعه رئیسی با توجه به تردد بالا از اهمیت بالایی برای مردم دو بخش چاروسا و دیشموک و منطقه دشمن زیاری برخوردار بود که این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادیم و از روزهای گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود:این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

 

دیانتی فر عنوان کرد:اعتبار این پروژه با رایزنی های حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تامین شد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان از زحمات و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام موحد در خصوص راه ها خصوصا راهای روستایی که نقش مهمی در توسعه روستاها دارد تشکر و قدردانی نمودند‌.

 

این مسول در ادامه زحمات و پیگیری های فرماندار کهگیلویه و معاون عمرانی ایشان ،بخشدار مرکزی کهگیلویه و مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را قابل تقدیر دانست و از این مسولان تشکر کردند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ