آغاز ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در صدا و سیما
آغاز ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در صدا و سیما
ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۶ بهمن ماه در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات امروز در صدا و سیما آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، بویراحمد، دنا و مارگون و گچساران و باشت به مدت چهار روز، انجام می‌شود.

رئوف با اشاره به مولفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات از جمله سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، گفت: نقش مناظره‌ها در افرایش مشارکت آگاهانه مردم مهم و اثر گذار است.

وی ادامه داد: این مناظره‌های انتخاباتی با هدف آگاهی مردم از دیدگاه‌های نامزد‌ها در عرصه‌های مختلف از کانال های انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی ؛ چرام و لنده و کانال انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین کانال انتخاباتی گچساران و باشت پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: این کانال های انتخاباتی از طریق بازیابی مجدد گیرنده های تلویزیونی مخاطبان در همه حوزه های انتخاباتی قابل دریافت است.

امیر رئوف اضافه کرد: هر مناظره دارای چندین بخش است که مناظره کنندگان به سوالاتی درخصوص جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسائل مهم هر حوزه انتخابیه، پاسخ داده و با بیان دیدگاه‌های خود به نقد دیدگاه‌های سایر نامزد‌های حاضر در مناظره می‌پردازند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

 

انتخاباتی :

  • نویسنده : مالک آهنگ