آغاز ساخت منازل مسکونی در زمین‌های ولایت و بسیجیان دهدشت
آغاز ساخت منازل مسکونی در زمین‌های ولایت و بسیجیان دهدشت
فرماندار کهگیلویه گفت: ساخت منازل مسکونی در زمین‌های ولایت و بسیجیان دهدشت آغاز شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرماندار کهگیلویه با اشاره به صدور مجوز ساخت در طرح ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت: با تامین زیرساخت‌های خدماتی روند اجرایی این طرح شتاب بیشتری می‌گیرد.

سید عبدالعزیز موسوی افزود: بعد از چند دهه انتظار با صدور مجوز ساخت و ساز در این مناطق بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهر دهدشت برطرف می شود.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی و حمایت نهاد‌های خدمات رسان، تامین زیرساخت‌ها در کمترین زمان ممکن به صورت جهادی انجام می‌شود.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اکنون تعداد زیادی از متقاضیان، کار ساخت و ساز در طرح بسیجیان را آغاز کردند و روند اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام است.
موسوی گفت: برای حمایت از مستاجران و نیازمندان، تامین زیرساخت‌های لازم برای متقاضیان اولویت اصلی فرمانداری است و یکهزار و ۶۰۰ فقره پروانه ساختمانی در زمین‌های الحاق شده در طرح جامع شهری دهدشت صادر می‌شود.
طرح جامع توسعه شهری الحاق بخشی از مناطق حاشیه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اواخر سال ۱۴۰۰ در شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی تصویب شد و در شورای معماری کشور مجوز نهایی را دریافت کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هم در بازدید از طرح بسیجیان شهر دهدشت گفت: تامین آب طرح بسیجیان بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
امید صالحی تصریح کرد: در این طرح باید یکهزار و ۹۵۰ متر خطوط انتقال احداث شود.
وی اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک عملیات اجرایی تامین آب آشامیدنی مورد نیاز طرح بسیجیان آغاز می شود.
شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ