آسفالت۲۵هزارمتربع مربع در قلعه رئیسی
آسفالت۲۵هزارمتربع مربع در قلعه رئیسی
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در ماه های گذشته 200 متر کانال هدایت سیلاب صورت گرفت تصریح کرد: هزار متر مکعب خاکبرداری در شهر قلعه رئیسی انجام گرفت و در ماه های آینده تمامی کوچه ها و معابر شهری آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک، سید داریوش فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی اظهار کرد: آسفالت معابر شهر قلعه رئیسی را در ماه گذشته شروع کردیم و قریب به ۲۵هزار متر مربع آسفالت صورت گرفت و ۱۵هزار متر زیرسازی و قریب ۵۰۰متر سنگ فرش انجام گرفت.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در ماه های گذشته ۲۰۰ متر کانال هدایت سیلاب صورت گرفت تصریح کرد: هزار متر مکعب خاکبرداری در شهر قلعه رئیسی انجام گرفت و در ماه های آینده تمامی کوچه ها و معابر شهری آسفالت خواهد شد.

وی از بتن ریزی و ساماندهی اطراف گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که ساختمان شهرداری این شهر که نیمه کاره رها مانده بود عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم و همچنین روکش آسفالت ورودی دیشموک را در ماه آینده آغاز کنیم.

فاطمیان تاکید کرد: آسفالت خیابان های آموزش و پرورش، دادگستری و ورودی شوتاور از دیگر برنامه های است که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد و خاکبرداری و زیرسازی فاز دوم کمربندی از دیگر برنامه های است که در آینده نزدیک عملیات اجرای آنها تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/