آخرین وضعیت معدن(نیترات) لیراب دیشموک
آخرین وضعیت معدن(نیترات) لیراب دیشموک
سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان به نشستی با فعالان معدن در روز یکشنبه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و گفت: در این دیدار مشکلات فعالان معدن استان با ایمیدرو مطرح می شود.

به گزارش خبر دیشموک، کریم روزبهان در خصوص آخرین برنامه ها و تدابیر برای رونق معادن در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش های مختلفی برای فعال سازی طرح های نیترات، شن و ماسه دیشموک صورت گرفت و موانع کار توسط برخی دستگاه ها جمع آوری شد تا با پیگیری طرح ها، رونقی در آن منطقه محروم مشاهده شود.

وی به نیترات لیراب و راکد ماندن آن اشاره کرد و گفت: معدن نیترات لیراب در دیشموک راکد مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته درصدد فعال سازی هستیم.

وی بازدید از معادن بهمئی را از دیگر اقدامات دانست و عنوان کرد : از معادن بهمئی بازید صورت گرفت و مسائل و مشکلات آنها بررسی شد و مشکلاتی برای این معدن در این منطقه مشاهده شد بود که بعد از بررسی ها این مشکلات حل شد.

وی افزود: با سفرهایی که به وزارت خانه صورت گرفت از مدیر امور معادن، مدیر کل امور اکتشافات و مشاور امور معادن کشور دعوت شد تا به استان آمدند تا مشکلات معدن بوکیست، فسفات، کارخانه آهک هیدراته در چرام و کهگیلویه بازدید به عمل آید تا پویا سازی آنها دنبال شود.

روزبهان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت از معاون وزارت صنعت و معدن ایمیدرو برای حضور در استان دعوت شد، گفت: این معاونت روز یکشنبه در یاسوج حضور پیدا می کند تا برنامه های هفته دولت در استان برگزار شود و در صورت امکان تلاش می شود زمینه ای ایجاد تفاهم‌نامه ای بین استاندار با ایمیدرو انجام شود تا عملیات کارخانه پر عیار سازی بوکسیت در چرام پی ریزی شود و در استان ما سرمایه گذاری کنند.

روزبهان سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان به نشستی با فعالان معدن در روز یکشنبه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و گفت: در این دیدار مشکلات فعالان معدن استان با ایمیدرو مطرح می شود.

انتهای پیام/