فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در مورد خبر دیشموک و مردم دیشموک چه گفت ؟
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در مورد خبر دیشموک و مردم دیشموک چه گفت ؟
سرهنگ پوربهشت با اشاره به حضور پرشور مردم دیشموک در راهمپیمایی ها و انتخابات گفت : مردم بخش دیشموک بعد از جنگ تحمیلی هم در بازه های زمانی  و در صحنه های مختلف حضور داشتند و نقش خود را همراه با شعور، عقلانیت و تشخیص به خوبی ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سرهنگ علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اظهار داشت: مردم دیشموک دَین خود را به انقلاب و نظام به ویژه در دوران دفاع مقدس اداء کردند و شاهد این ادعا ۳۲ شهید والامقام که امروز در تارک این بخش می درخشد.

 

وی خاطرنشان کرد : علاوه بر محدودیت ها و محرومیت ها در گذشته، شاید راه دسترسی به خیلی از روستاها وجود نداشت ولی مردم قدرشناس و فهیم بخش دیشموک، کوه ها و راه های صعب العبور را پشت سر گذاشته و خود را به پایگاه های محل اعزام به مناطق عملیاتی حق علیه باطل رساندند.

سرهنگ پوربهشت با اشاره به حضور پرشور مردم دیشموک در راهپیمایی ها و انتخابات گفت : مردم بخش دیشموک بعد از جنگ تحمیلی هم در بازه های زمانی  و در صحنه های مختلف حضور داشتند و نقش خود را همراه با شعور، عقلانیت و تشخیص به خوبی ایفاء کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت : مردم دیشموک در چهله دوم هم نشان دادند پای کار هستند و افتخار میکنیم خادم این مردم هستیم.

 

وی ضمن تشکر از رسانه ها علی الخصوص خبر دیشموک گفت : انعکاس برنامه های فرهنگی به ویژه خدماتی که مجموعه سپاه و بسیج ارائه می دهند از تلاش های این عزیزان هست که تقدیر و تشکر می شود .

وی اذعان داشت : پیگیری مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین از خدمات این عزیزان است و انتظار می رود همه مسئولین و اول از همه خود این عزیزان را حمایت کنیم .

 

سرهنگ پوربهشت در پایان گفت : مسئولان به مواردی که این عزیزان بیان می کنند اعتماد کرده و درجهت رفع مشکلاتی که رسانه اعلام میکند، تلاش نمایند .

 

فیلم را در لینک زیر و با اتصال فیلتر شکن میتوانید مشاهده فرمائید:

https://www.instagram.com/reel/CxigFJYIlTE/?igshid=OGY3MTU3OGY1Mw==

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ