شهادت ۲ مامور فراجا در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر
شهادت ۲ مامور فراجا در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر
مهدی امینی مهر و سیروس درخشان فر از کارکنان فرماندهی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز و در راستای طرح امنیت اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر در جاده یاسوج، محدوده سرنجلکل به دو خودروی ۴۰۵ و سمند مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

 

سرهنگ وارستگی با اشاره به اینکه رانندگان این خودرو‌ها از دستور پلیس سرپیچی کردند افزود: پس از تعقیب و گریز ماموران پلیس با قاچاقچیان متاسفانه یکی از نیرو‌های این فرماندهی به شهادت رسید.

 

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از نیرو‌ها نیز مجروح و دقایقی بعد به فیض شهادت نائل شد.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در توضیحات تکمیلی این خبر از درگیری مسلحانه مأموران مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح و هلاکت یک نفر و دستگیری ۲ نفر از سوداگران مرگ در این درگیری خبر داد.

 

سردار کیقباد مصطفایی افزود: ظهر امروز بعد از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر در جاده یاسوج به اصفهان، اجرای طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت که سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران به سوی آن‌ها شروع به تیراندازی کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به اقتدار ماموران انتظامی حاضر در صحنه اضافه کرد: اقدام مسلحانه قاچاقچیان با واکنش قاطعانه پلیس مواجه شد و در این درگیری یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

 

مصطفایی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف و ضبط شد.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مقام برای نیرو‌های جان بر کف انتظامی است گفت: در این درگیری مهدی امینی مهر و ستوان یکم سیروس درخشان فر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ۲ مامور وظیفه شناس به خانواده این دو شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان، بیان کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

شهید ستوان یکم سیروس درخشان فر ۲۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند است.

 

شهید سروان مهدی امینی مهر نیز ۳۷ ساله، متاهل و دارای یک فرزند دوساله است.

 

این شهید اهل بخش روداب از توابع شهرستان بویراحمد است.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ