دشمن با تصویر سازی در فضای مجازی و رسانه ها دنبال ارائه ی تصویر لرزان و ضعیف از ایران اسلامی است که موفق نخواهد شد
دشمن با تصویر سازی در فضای مجازی و رسانه ها دنبال ارائه ی تصویر لرزان و ضعیف از ایران اسلامی است که موفق نخواهد شد
در منطقه ما تشکل های فرهنگی، سازمان های مردم نهاد ،هیأت ها و فرهنگیان هستند پس با حرکت عمومی این گروه ها و دست در دست گذاشتن میتوان فرهنگ سازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار داشت : یکی از مصادیق تقوا مردمداری و همسایه محوری است،اول همسایه بعد خانه ،اول به فکر همسایه بعد به فکر خویشتن باشیم و در این شهر همه همسایه هستیم و توجه و دقت شود همسایه آزار نباشیم.

حجت الاسلام راوند ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مهم ترین نقش و وظیفه این شورا هدایت فرهنگی کشور و جامعه است، و آنها میتوانند با هدایت صحیح هزاران تشکل مردمی که در کارهای فرهنگی متنوع و گسترده فعالیت دارند زمینه ساز شکل گیری حرکت عمومی جامعه در مقوله های مهمی همچون گسترش فرهنگ قناعت و گسترش فرهنگ عدم اصراف در جامعه شوند.

وی افزود : در منطقه ما تشکل های فرهنگی، سازمان های مردم نهاد ،هیأت ها و فرهنگیان هستند پس با حرکت عمومی این گروه ها و دست در دست گذاشتن میتوانفرهنگ سازی کرد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت : آمریکا و اتحادیه اروپا که تحریم تنها سلاح آنها برای مجازات مستقیم مخالفان و دولت های در حال پیشرفت مانند ایران هست و در صورت ناکارآمدی ان هیمنه غرب فرو می ریزد , همواره به دنبال اعتبار بخشیدن به تحریم ها هستند اما باید بدانیم که سلاح تحریم بصورت عملی کارامدی خودش را از دست دادو در برخی موارد نیز هزینه هایی رو دست اروپا،امریکا و مستکبرین عالم به همراه داشت.

وی متذکر شد: ناتوانی امریکا در غلبه بر جمهوری اسلامی، زمستان سرد و یخبندان برای اروپایی ها ،تورم سنگین برای آمریکا نمونه بارزی از شکست های غرب است و با اینکه نتوانستند ایران را به زانو دربیاورند بلکه خودشان دچار تحریم و لغزش شدند

حجت الاسلام راوند ادامه داد : آنها با تصویر سازی در فضای مجازی و رسانه ها در صدد ارایه ی تصویر لرزان و ضعیف از ایران اسلامی هستند اما وقتی نگاه میکنیم در طول چند دهه از انقلاب علیه نظام ما توطئه کردند و حوادث اخیر،اغتشاشات، جنگ ترکیبی دشمن و فضای مجازی نشان دهنده اوج کینه های چند دهه ی دشمنانی است که با پبروزی این انقلاب موجودیت خود را در خطر دیده و در سراشیبی سقوط قرار گرفتن. به همین خاطر در فضای مجازی دنبال مایوس کردن مردم هستند و نظام اسلامی را یک نطام کارآمد معرفی میکنند اما مسئولان باید با تمام توان و شبانه روزی با خدمت به مردم دنبال زنده کردن امید در دل مردم و جامعه باشند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور گفت: با توجه محرومیت های زیادی که در زمینه های مختلف در این بخش وحود دارد و سفر استانی رئیس جمهور مردمی و انقلابی به استان ،همه دیدند که چندین بار از محرومیت دیشموک گفتند و دستور دادند باید به این بخش توجه شود و محرومیت ها به حداقل برسد اما متاسفانه توجه به این منطقه نشد . پروژه ها تعطیل ،نیمه تعطیل ،راهداری همینجوری، انتظار هست مسئولان استانی مصوباتی که رئیس جمهور محترم برای پیگیری مشکلات دیشموک دستور دادند بررسی ،توجه و در بودجه بیشتر دیده شود . مردم مطالبه دارند در راه های روستایی و و شهری در منطقه مشکل دارند و با یک بارش بیش از ۳۰ روستا دچار مشکل ارتباطی میشوند و انتظار میرود به دستورات رئیس جمهور محترم جهت دیده شدن مشکلات دیشموک و رفع انها توجه کنند و اینکه بنیاد علوی امد و دیگر همکاری نشود ،پذیرفته نیست و باید مسئولان استانی با مشارکت با بنیاد علوی جهت رفع مشکلات بخش دیشموک مساعدت کنند و انتطار هست این بخش بصورت ویژه دیده شود.

 

حجت الاسلام راوند در پایان با اشاره به آیه قرانی گفت : بحث ازدواج باعث می شود ناآرامی های روانی در جوانان از بین برود، و هدف غرب از ازدواج را مسایل جنسی است اما اسلام آن را ارامش روحی و روانی میداند ونگاه غرب به زن نگاه پستی است ،نگاه مانند کالا است ،ام در اسلام، نگاه باعزت و با کرامت و عزتمندانه ای است.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ