گردهمایی مدرسین و مبلغین طرح «امین» در دیشموک+تصاویر
گردهمایی مدرسین و مبلغین طرح «امین» در دیشموک+تصاویر
امروز مبلغین  مدرسین امین در مدارس آموزش و پرورش ، بازوان پرتوانی در امر تربیت و تهذیب دانش آموزان هستند که باید شکر گزار این موضوع باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در نشست مدرسین و مبلغین طرح امین،  اظهار کرد: امیدواریم تعامل و ارتباط خوبی بین حوزه علمیه  و آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف را شاهد باشیم.

وی افزود: امروز مبلغین  مدرسین امین در مدارس آموزش و پرورش ، بازوان پرتوانی در امر تربیت و تهذیب دانش آموزان هستند که باید شکر گزار این موضوع باشیم.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد:  اگر به دنبال کسب روش‌های تبلیغی موثر برای ابلاغ پیام دین به نحوی صحیح، موثر و ماندگار به مردم هستیم، باید بدانیم که روش‌های تبلیغی در خود قرآن نهفته و این کتاب عظیم خود محور تبلیغ است.

راوند ادامه داد: بحث اعتیاد در آموزش و پرورش خبر تکان دهنده ای است که پخش شد و همه ما مقصر هستیم و این موضوع باعث می شود تلاش و کوشش ما در جهت رفع مشکلات بیشتر شود و همچنین  آموزش و پرورش و کسانی که در طرح امین در حال فعالیت هستند سعی کنند با علم روز و استدلال کامل نسبت به تمام مسائل به کلاس درس بروند .

حجت الاسلام رواند در پایان متذکر شد : برای صِرف شغل به کلاس درس نروید و اگرطلبه شدیم نسبت منطقه دلسوژ و با تمام قوا فعالیت کنیم؛ زیرا روز قیامت باید پاسخگو باشیم و بحث استخدام را کنار گذاشته و برای نجات آینده گان و فرزندان خودمان باید به جد فعالیت کینم/.

جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت:  از همه ی طلاب و روحانیون که به صورت جهادی در قالب طرح امین در مدارس به تبلیغ دین و احکام دینی و مسائل تربیتی و نماز جماعت می‌پردازند تقدیر و تشکر می شود.

وی اذعان داشت : هدف باید رضایت خدا و پرداختن به مسائل شرعی و تربیتی باشد.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک خاطرنشان کرد : طلاب باید در مسائل دینی ،احکام و فنون و روش های تدریس مسلط باشند تا کلام آنها در نوجوانان و جوانان تاثیر گذار باشند.

  • نویسنده : مالک آهنگ