چند خبر جدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه
چند خبر جدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه
آیین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهدشت با حضور مسئولین شهرستانی برپاشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، عبدالکریم عبودی گفت: نشست خبری نکوداشت سید غزوان پرهیز در مجتمع فرهنگی هنری دهدشت برگزارشد.

وی افزود :این شخصیت برجسته از مصلحین به نام استان و حتی کشور بودند و در این راستا گام های بزرگ و بلندی برداشتند ، این سید بزرگوار نه فقط مصلح بودند ، که بین دو شخص یا دو گروه یا دو طایفه را اصلاح کند ، بلکه باعث آرامش و اطمینان قلب آن دو گروه یا دو طایفه نیز بودند . رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :در روایات داریم اگر کسی در پی اصلاح در میان مردم باشد از رحمت و مغفرت خداوند برخوردار خواهد شد و اگر کسی که میان دو نفر را اصلاح کند درود و فرشتگان بر او خواهد بود و خداوند برای او درک شب قدر را می نویسد . شب قدری که در عظمت آن آیات و روایات بسیاری داریم . عبدالکریم عبودی در ادامه گفت :ما با برگزاری این نکوداشت دو هدف برجسته را پی می‌گیریم ، اول اینکه تجلیل از این عالم وارسته شود و دوم کسانی که قابلیت اصلاح بین امور را دارند ، تشویق و ترغیب به این عمل پسندیده شوند ؛ و بدانیم در جامعه ای که اصلاح بین مردم نشود آن جامعه دچار فروپاشی می گردد و انشاءالله ما بتوانیم گامی فرهنگی برداریم که این گام در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گردد.
در  جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حمید پرهیز فرزند مرحوم حاج سید غزوان پرهیز پاسخگوی سؤوالات اصحاب رسانه بودند . در پایان نشست ، عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حمید پرهیز فرزند مرحوم حاج سید غزوان پرهیز پاسخگوی سؤوالات اصحاب رسانه بودند .
**************************
به گزارش خبر دیشموک، عبدالکریم عبودی گفت: آیین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهدشت با حضور مسئولین شهرستانی برپاشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت :خوشحالیم که هنرمندانی متخصص و متعهد مانند خانم راستگویان حضور دارند تا ما در حد توان خدمت رسانی و حمایت کنیم و از همه مردم هنر دوست و هنرمندان شهرمان دعوت می کنم که با حمایت و حضور خود در این نمایشگاه باعث دلگرمی این هنرمند ، که تحصیلات دانشگاهیشان نیز در رشته نقاشی است ، بشوند .
  عبودی بیان داشت:این نمایشگاه متعلق به طاهره راستگویان در رشته‌های نقاشی رنگ روغن ، صنایع دستی چاپی بر روی پارچه و فضای سه بعدی می باشد وی تحصیل کرده ی رشته ی نقاشی در دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد و تاکنون در نمایشگاه های صنایع دستی در دهدشت به صورت گروهی و در دو نمایشگاه نقاشی در یاسوج به صورت گروهی حضور داشتند .
وی در پایان گفت :این نمایشگاه از ۶ تا ۱۰ اسفند و در ساعات ۱۵ تا ۱۷ در نگارخانه شهید افراز واقع در مجتمع فرهنگی هنری شماره ۱ (فرهنگسرا) به نشانی کوی آزادگان ۱ انتهای کوچه شهید پالار ، پذیرای عموم مردم می باشد .

چند خبر جدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه

 

چند خبر جدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه

 

چند خبر جدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه

انتهای یپام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ