سرپرست مخابرات استان در دیدار با امام جمعه دیشموک چه مسائلی مطرح کرد؟
سرپرست مخابرات استان در دیدار با امام جمعه دیشموک چه مسائلی مطرح کرد؟
خالق پناه گفت : برای توسعه شبکه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داریم و در برخی روستا برای رفع مشکلات دنبال اتخاذ تدابیر خاص هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مشکلات مخابراتی در این حوزه خطاب به امام جمعه دیشموک گفت : جوری تحلیل کردید که انگار خود از نزدیک مناطق را دیده و نظاره گر بودیم و این مسئله جای نگرانی فراوان دارد و هر مسئولی وظیفه ای بر گردن دارد و باید انجام دهد.

 

سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد ضمن اشاره به تلاش و دلسوزی ائمه جمعه گفت : پیرو درخواست شما (امام جمعه محترم دیشموک) دنبال پیگیری و رفع مشکلات هستیم و امیدواریم بتوانیم به ذخایر انقلاب خدمت کنیم.

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی در طول دوران انقلاب گفت : باتوجه به بیانات امام جمعه محترم در برخی موارد بر اساس شیوه های مدیریتی تبعيض  هم بود و آنطور که شایسته بود اعتبارات تقسیم نشده این می‌طلبد در دولت انقلابی و مردمی این مسئله با تلاش بیشتر تبعیض های ادوار گذشته در بعضی جایگاه ها خنثی شود‌.

خالق پناه گفت : در بخش دیشموک ۵ سایت همراه اول داریم که یک سایت آن مجهر به تکنولوژی نسل ۲G,3G,4g هست و بزودی ۵G اضافه خواهد شد و در کنار آن سایت ایرانسل هم مستقر می‌باشد.

 

   وی در پایان گفت : برای توسعه شبکه های دیشموک برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داریم و در برخی روستا برای رفع مشکلات دنبال اتخاذ تدابیر خاص هستیم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ