هزینه ۱۷ میلیارد تومانی پروژه‌های کشاورزی بهمئی در هفته دولت
هزینه ۱۷ میلیارد تومانی پروژه‌های کشاورزی بهمئی در هفته دولت
رئیس جهاد کشاورزی بهمئی از هزینه 17 میلیارد تومانی جهت پروژه‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشمو؛ زکی نژاد  در بهمئی از افتتاح ۱۳ طرح اقتصادی و پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بهمئی خبر داد.

زکی نژاد بیان داشت: عملکرد دولت سیزدهم در بخش کشاورزی شهرستان در یک سال گذشته(هفته دولت ۱۴۰۱ تا هفته دولت ۱۴۰۲) بی بدیل بوده و در سالی که گذشت در بحث کلنگ زنی و افتتاح طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی شهرستان انقلاب بزرگی صورت گرفت.

وی گفت: در طی یکسال اخیر ۲۵ طرح اقتصادی و پروژه عمرانی کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسیدند که در مقایسه با سنوات قبل بی سابقه بوده و این اقدامات در مناسبت‌های مختلف در طول سال به مردم شریف شهرستان گزارش شدند.

این مسئول افزود: آخرین کلنگ زنی ها و افتتاحیه‌های بخش کشاورزی در دهه فجر سال گذشته انجام گرفت که مهمترین آن کلنگ زنی طرح بزرگ زنجیره تولید گوشت سفید بوده که در حال حاضر همه حلقه‌های آن با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت ۶ ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳ طرح اقتصادی و پروژه عمرانی (در واحد آب و خاک) با سرجمع اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۲۸ نفر در هفته دولت با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار و سایر مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

زکی‌نژاد بیان کرد: طرح پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای درخشان در روستای چاه روغنی با اعتبار ۵ میلیارد تومان، دو واحد گلخانه سبزی و صیفی در مجتمع گلخانه ای با اعتبار هر کدام ۲/۵ میلیارد تومان، طرح پرواربندی گاو شیری ۱۰ راسی با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان، سه واحد طرح پرواربندی بره ۱۵۰ راسی با اعتبار هر کدوم ۱/۵ میلیارد تومان و ۶ پروژه عمرانی احداث کانال و بند انحرافی در روستاهای سیاهشیر، کندیده ، بابااحمد ، پیه، کل جمشید با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله اقدامات این بخش بودند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت:  پیگیری و حمایت های ریاست سازمان، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، مجموعه استانداری و زحمات شبانه روزی همکارانم در مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی قابل تحسین است.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ